به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی این کلانشهر اظهار داشت: بر اساس اصل 88 قانون اساسی نمایندگان می توانند وزیران و رئیس جمهوری را به مجلس فراخوان کرده و از آنها سئوال کنند.
وی با بیان این که انجام این کار نشانه پاسخگویی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است افزود : نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته گذشته از رئیس جمهوری پنج سئول کرده و از چهار سئوال قانع نشده اند.
خطیب جمعه رشت با اشاره به نشست اخیر هیات دولت با رهبری و با یادآوری سخنان معظم له مبنی بر این که مسئولان اقتصادی بایستی شبانه روز نشناسند، خاطر نشان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئول یعنی دردمندی، کسی که بایستی شبانه روز به انجام مسئولیت خطیر خود بپردازد.
وی با اشاره به سخنان رهبری در بخش دوم با موضوع سیاست خارجی در نشست با هیات دولت تصریح کرد:رهبر فرمودند از اروپا قطع امید کنید و به وعده های آنها با شکست و تردید بنگرید که این مهم بایستی مورد توجه قرار گیرد.
آیت الله فلاحتی در ادامه سخنانش با اشاره به همراهی و همدلی مردم ایران اسلامی در همه صحنه ها خاطر نشان کرد: ملت ایران بعد از انقلاب در همه صحنه ها با رهبری و مسئولان همدل بوده اند که بایستی قدردان آنها باشیم.
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.