سرهنگ حسین محمدپور روز جمعه در گفت و گو با ایرنا بیشترین علت این تصادف ها را عدم توجه به مقابل ،عدم رعایت به حق تقدم و تجاوز به چپ عنوان کرد.
وی با اشاره به تصادف روزگذشته بین دو دستگاه خودروی پراید و نیسان که منجر به کشته شدن دو نفر در راههای استان شد، افزود: متاسفانه شب گذشته نیز براثر برخورد یکدستگاه خودروی سواری با موتورسیکلت در محور رودبنه – چاف شهرستان لاهیجان جوان 19 ساله راننده موتورسیکلت کشته و سرنشین دیگر آن مصدوم شد.
وی از رانندگان خواست تا با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت سرعت مطمئنه و توجه به مقابل از وقوع اینچنین حوادث ناخوشایندی پیشگیری کنند.
** مسافران زمان برگشت خود را مدیریت کنند
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان در ادامه ترافیک راههای استان را عادی و روان عنوان و بیان کرد: با توجه به افزایش تردد خودروها در راهها بویژه محور رشت- به تهران انتظار می رود شاهد تراکم بیشتر خودروها در این مسیر باشیم.
وی از رانندگان خواست تا بازگشت سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند و به پایان وقت موکول نکنند.
سرهنگ محمدپور تصریح کرد: تنظیم زمان و برنامه ریزی صحیح برای بازگشت موجب می شود که مسافران برای رسیدن به موقع به مقصد مجبور به عجله و شتاب در راهها نشوند.
از ساعت 12 امروز ( جمعه) تا 24 محدودیت های ترافیکی در دو محور رشت - قزوین و به عکس و آستارا- اردبیل و به عکس اعمال می شود. براین اساس ؛تردد تمامی تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در این دو محور ممنوع است.
7296 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.