به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی سالاری چهارشنبه شب در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه برگزار شد؛ به بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از مراحل اجرایی راه آهن رشت - قزوین و پل منجیل اشاره کرد و با ابراز خرسندی از پیشرفت فیزیکی طرح های مذکور افزود: این پروژه ها تاکنون با کیفیت مطلوب و روند مطالعاتی دقیق به انجام رسیده است.
وی با اشاره به اینکه روند اجرایی پل به مراحل پایانی نزدیک شده، تصریح کرد: بخشی از این پروژه در کشور نمونه ای نداشته و در نوع خود منحصر بفرد است.
سالاری همچنین به ابلاغ اعتبار آزاد راه رشت قزوین با تلاش محمدباقر نوبخت و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: دستور مناقصه برای پروژه نیز انجام گرفته و به زودی با برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار وارد مراحل اجرایی طرح می شویم.
وی با بیان اینکه آزاد راه رشت قزوین پروژه ای پیچیده و پر هزینه است، بر لزوم توجه به ابعاد کیفی طرح و آینده نگری را یک ضرورت خواند.
نماینده عالی دولت در گیلان همچنین به واردات برنج و کنترل این موضوع اشاره کرد و گفت: کیفیت برنج گیلان و تفاوت آن نسبت به برنج خارجی بر کسی پوشیده نیست.
سالاری افزود: حمایت از محصول برنج نباید به کشاورز و فرایند کشاورزی آسیب بزند، لذا با توجه به ارزش کیفی این محصول باید تلاش کرد تا قیمت آن افزایش پیدا کند.
وی از مسئولان خواست تا با کنترل واردات برنج از حقوق کشاورزان و توسعه کشاورزی به عنوان صنعت بزرگ داخلی حمایت کنند.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.