علیرضا وهابی مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان عصر چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب افزود: رحیم شاهین و یوسف مغروری نیز به عنوان کمک داور ، علی بای به عنوان داور چهارم و مسعود مرادی به عنوان ناظر گروه داوری معرفی شده اند.
وی بیان کرد: با توجه به هماهنگی های انجام شده با سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، بازی تیم های سپیدرود و صنعت نفت آبادان از ساعت 19 فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار می شود.

** تیم فوتبال نوجوانان فراز لاهیجان صدرنشین لیگ گیلان شد
با انجام هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ نوجوانان باشگاه های استان گیلان تیم فراز لاهیجان با کسب 10 امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار ایرنا تیم فراز لاهیجان در خمام برابر شهرداری این شهر قرار گرفت و در نهایت حریفش را با نتیجه بر یک بر صفر شکست داد؛ در دیگر بازی برگزار شده این رقابت ها نیز تیم های وحدت ماسال و اتحاد آبکنار بندرانزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم اتحاد با نتیجه 2 بر یک وحدت ماسال را مغلوب کرد.
اما در سایر بازی های انجام شده تیم دخانیات رشت با نتیجه یک بر صفر برابر آینده سازان سیاهکل به برتری رسید و بازی تیم های فوتبال نوجوانان پرسپولیس رشت و خزر لنگرود با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.
در آخرین دیدار برگزار شده از هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ نوجوانان باشگاه های استان گیلان ، تیم الماس اسالم تالش با نتیجه یک بر صفر برابر شهرداری رشت به برتری رسید و تیم سپیدرود رشت نیز استراحت داشت.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت ، اتحاد آبکنار بندرانزلی ، خزر لنگرود و دخانیات رشت در تعقیب صدرنشین جدول هستند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر نوجوانان باشگاه های گیلان، 11 تیم از شهرهای مختلف این استان به صورت دوره ای در یک گروه، به طور رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.