به گزارش خبرنگار ایرنا ، پائولو سرجیو بنتو بریتو عصر چهارشنبه در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های فوتبال سپبدرود رشت و صنعت نفت آبادان در رشت اظهار داشت: تجربه بسیار کمی برای بازی در زمین چمن مصنوعی داریم و به همین دلیل در بازی برابر سپیدرود باید تمرکز کافی را داشته باشیم و خیلی زود به شرایط بازی عادت کنیم.
وی افزود: البته بازی بسیار سختی را برابر سپیدرود رشت پیش رو خواهیم داشت چون به طور حتم این تیم برای کسب پیروزی و تصاحب هر سه امتیاز پا به میدان خواهد گذاشت و به همین دلیل شرایط برای ما آسان نیست.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: با توجه به شرایط جدول ما هم برای کسب پیروزی به میدان می رویم و به همین دلیل این بازی برای هر 2 تیم ، سخت و مشکل خواهد بود چون فقط به پیروزی فکر می کنیم.
سرجیو بنتو بریتو خاطرنشان کرد: خوشبختانه در دیدار برابر سپیدرود رشت بازیکن محروم نداریم و بازیکنان مصدوم ما نیز شرایط بازی را پیدا کرده و با توجه به این امر با تمام قوا به مصاف این تیم خواهیم رفت.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و صنعت نفت آبادان از ساعت 19 فردا (پنجشنبه هشتم شهریورماه) در هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور ، در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم خواهند رفت. تا پایان هفته پنجم رقابت های لیگ برتر کشور که با حضور 16 تیم در یک گروه در حال برگزاری است، تیم صنعت نفت آبادان با کسب چهار امتیاز در رتبه چهاردهم و سپیدرود رشت با یک امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.