رئیس شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه عصر چهارشنبه در پایان این جلسه به خبرنگار ایرنا گفت: در جلسه استیضاح شهردار که طبق درخواست چهار نفر از اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، عبدالرضا سلیمانی به دفاع از عملکردش پرداخت و دفاعیات شهردار و پاسخ به 15 سوال مطرح شده از سوی او ، نتوانست چهار نفر از اعضای شورای اسلامی این شهر را قانع کند.
ابراهیم نجفی با اشاره به انجام رأی گیری افزود: در این رای گیری ابراهیم نجفی، نرجس محمد دوست ، علیرضا تربیعی و یوسف دوست جلالی به عنوان موافقان استیضاح و برکناری شهردار رای خود را اعلام کردند و رضا تیغ نورد دیگر عضو شورا مخالفت خود را اعلام کرد.
وی گفت: با توجه به اینکه چهار نفر از اعضای شورای اسلامی آستانه اشرفیه موافق استیضاح شهردار بودند و بر اساس رای گیری صورت گرفته، عبدالرضا سلیمانی از شهرداری کنار گذاشته شد.
به گفته نجفی، محمد دانش شکیب با چهار رأی موافق اعضای شورا و یک رأی ممتنع، به عنوان شهردار جدید آستانه اشرفیه انتخاب و معرفی شد.
به گزارش ایرنا بیست و پنجم تیرماه امسال نیز نامه ای از سوی نائب رئیس وقت شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه که حاوی 14 سوال چهار نفر از اعضای شورا از شهردار بود، به او ابلاغ و خواسته شد به سوالات پاسخ دهد.
آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان واقع است و پنج عضو شورای اسلامی دارد. عبدالرضا سلیمانی حدود سه سال است که به عنوان شهردار این شهر فعالیت دارد.
7287/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.