مهدی ولی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: امدادگران و کارکنان جمعیت هلال احمر احمر استان گیلان با استقرار در 53 پایگاه جاده ای، کوهستان و دریایی در تعطیلات عید سعید غدیر با تجهیزات کامل آماده ارایه خدمات رسانی هستند.
وی اظهار داشت: هلال احمر استان گیلان در 16 شعبه این جمعیت، 14 پایگاه ثابت و هشت پست موقت جاده ای ، چهار پایگاه کوهستان، 18 طرح ساحلی، یک پایگاه امداد هوایی و سه تیم واکنش سریع در مرکز استان با استقرار بالگرد در صورت وقوع حادثه به مردم خدمات لازم را ارایه می دهد.
وی درباره طرح ساحلی هلال احمر استان گیلان خاطر نشان کرد: هلال احمر در طرح های ساحلی در هر شعبه 2 نقطه ساحلی به تفکیک (هر طرح) با استقرار یکدستگاه آمبولانس و سه نجاتگر و در یکی از نقاط خطر آفرین با استقرار یک دستگاه موتور سیکلت و خودروی امدادی و 2 نجاتگر آماده ارایه خدمات رسانی است.
ولی پور بیان داشت: در زمان حاضر ، جمعیت هلال احمر استان گیلان دارای سه پایگاه کوهستان در شهرستانهای فومن، املش و تالش است که در این ایام پایگاههای موقت کوهستان ماسال و سیاهکل نیز برای پوشش امدادی در این شهرستانها در تعطیلات پیش روز آماده ارایه خدمات هستند.
بر اساس آخرین آمار، جمعیت هلال احمر گیلان دارای بیش از هفت هزار داوطلب و عضو است که در چهار گروه هدایت، حمایت، مشارکت و مهارت با هلال احمر همکاری می کنند.
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.