به گزارش خبرنگار ایرنا علی اصغر جمشیدنژاد روز چهارشنبه در آئین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی گیلان در رشت، کتاب را معجزه دین دانست و افزود: امروز توانمندی در گرو دانایی و کتابخوانی است و می بایست تلاش کنیم جامعه ای مبتنی بر دانایی داشته باشیم.
وی ترویج فرهنگ کتابخوانی را امری ضروری و فرابخشی دانست و بر تعمیم و گسترش کتابخوانی در جامعه تاکید کرد.
حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین امام جمعه بندر انزلی نیز ضمن گرامیداشت جشن غدیر در این مراسم بر پیروی از ائمه اطهار(ع) تاکید و تصریح کرد: اگر جامعه در مسیر اهداف غدیر حرکت کند، قطعا به سعادتمندی دست می یابد.
وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در سراسر دنیا امروز موجب تحول، حرکت، عدالتخواهی و روی آوردن به دین شده؛ گفت: جامعه ای که گناه ، فساد و بی بند و باری در آن رواج داشته باشد، جامعه عزیزی نخواهد بود.
وی با تاکید بر اهتمام به داشته ها و ظرفیت های درونی افزود: تکیه بر داشته ها و توانایی های خود جامعه را از وابستگی به بیگانگان حفظ می کند و موجب نجات می شود؛ جامعه ای عزتمند است که بر داشته ها و توانمندی های موجود مادی و معنوی خویش تکیه کند.
آئین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی گیلان با حضور جمعی از مدیران کشوری و استانی در رشت برگزار شد.
1881 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.