به گزارش خبرنگار ایرنا ، امیر جهانگیری روز چهارشنبه در آئین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی گیلان در رشت با تاکید بر ترویج فرهنگ کتابخوانی افزود: 800 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که 300 هزار نفر به صورت الکترونیک در این جشنواره شرکت کردند.
وی گفت: توجه به حضور الکترونیک با هدف مصرف بهینه کاغذ و اهتمام به محیط زیست از ویژگی های این دوره از برگزاری جشنواره ملی کتابخوانی رضوی بوده است.
جهانگیری با تاکید بر رویکرد ترویج فرهنگ کتابخوانی بویژه در مناطق محروم تصریح کرد: تلاش می شود تا فرهنگ کتابخوانی در جای جای کشور تسری یابد.
سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان نیر در این مراسم از افزایش رشد 40 درصدی مخاطبان جشنواره کتابخوانی رضوی در استان خبر داد و اظهار داشت: امسال بیش از 31 هزار و 667مخاطب گیلانی در هشتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی شرکت کردند.
پریسا کرمی با بیان اینکه 11 هزار و 667مخاطب گیلانی در بخش الکترونیک شرکت کرده اند، افزود: رسانه ها و کتابخانه های سیار نقش قابل تاملی در افزایش تعداد مخاطبان در جشنواره یاد شده داشته اند.
آئین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی گیلان با حضور جمعی از مدیران کشوری و استانی در رشت برگزار شد.
در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی هفت عنوان کتاب در سه بخش‌ کودک، نوجوان و بزرگسال و در موضوع سیره امام رضا (ع) به مخاطبان عرضه شد.
1881 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.