سیدضیاء نبوی روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد سند صادره هفت هزار و 517جلد در بخش مرکزی و 683 جلد در بخش رودبنه از شهریور ماه سال گذشته تاکنون صادر شده است .
وی خاطرنشان کرد: همچنین در شهرستان لاهیجان 500واحد روستایی با 9میلیارد ریال تسهیلات بهسازی مسکن توسط بنیاد مسکن لاهیجان در دست اقدام است که برای ساخت هر واحد 18میلیون تومان پرداخت می شود و به 300واحد نیز طی یک سال اخیر (از شهریور سال گذشته تاکنون ) وام بلاعوض پرداخت شده است.
وی اظهارداشت:طرح هادی در شهرستان در تمام روستاها اجرا شده است ولی 430 طرح هادی روستایی در شهرستان لاهیجان نیاز به بازنگری دارند .
رییس بنیاد مسکن لاهیجان گفت: برای آسفالت کردن راه های روستایی شهرستان تاکنون 850میلیون تومان هزینه شده که 30درصد آن از محل قیر رایگان استفاده شده است.
وی تصریح کرد:در هفته دولت نیز توسط این اداره یک طرح آسفالت جاده در روستایی پهمدان بخش رودبنه به طول یک هزارو300متر با 230میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و قیر رایگان با حضور مسوولان مورد بهره برداری قرار گرفت.
بخش مرکزی لاهیجان پنج مرکز دهستان، یکصد دهیاری، 140 روستا و بخش رودبنه نیز بیش از 25هزار و 500 نفر جمعیت، 54 روستا و 43 دهیاری دارد.
شهرستان لاهیجان با بیش از 167 هزار نفر جمعیت و 2 بخش مرکزی و رودبنه، در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
6029 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.