به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، ارتش سرخ گیلان که با مشکلات زیادی رقابت های لیگ برتر را آغاز کرد، همانگونه که پیش بینی می شد تاکنون نتوانسته نتایج خوبی را کسب کند و هم اینک فقط با کسب یک امتیاز در انتهای جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد.
تیم فوتبال سپیدرود رشت که بدون انجام دوران بدنسازی و همچنین بدون جذب بازیکنان تاثیرگذار و با سرمربیگری خداداد عزیزی لیگ را آغاز کرد ، در همان گام اول با سه گل در تهران مغلوب سایپا شد تا سنگین ترین شکست هفته اول را به نام خود ثبت کند.
اما بحران سپیدرود از هفته دوم و در اولین بازی خانگی این تیم آغاز شد چون در این دیدار تیم سپاهان اصفهان موفق شد با نتیجه شش بر یک در رشت تیم سپیدرود را شکست دهد تا این تیم وارد بحران جدیدی شود که این امر در حین برگزاری این دیدار نیز مشهود بود که می توان به درگیری خداداد عزیزی با تماشاگران و اخراج این مربی از نیمکت سپیدرود اشاره کرد.
با این وجود تیم سپیدرود در سومین دیدار در تبریز بدون سرمربی برابر تیم گسترش فولاد تبریز به نتیجه مساوی دست یافت تا تنها امتیازش را از این تیم کسب نماید اما پس از این بازی نیز، خداداد عزیززی به همراه سایر کادر فنی از این تیم به صورت توافقی جدا شدند تا بحران سپیدرود وارد مرحله تازه ای شود.
تیم سپیدرود بدون سرمربی در هفته های چهارم و پنجم به ترتیب برابر تیم های پدیده مشهد در رشت و استقلال خوزستان در اهواز متحمل شکست شد تا به تنهایی در انتهای جدول رده بندی این رقابت ها قرار گیرد و شرایط بسیار بد و بحرانی را تجربه کند.
اما هفته گذشته علی کریمی به عنوان سرمربی در تیم سپبدرود فعالیتش را آغاز کرد تا در ادامه رقابت ها، این تیم را هدایت کند و همچنین یک گروه اقتصادی معرفی شده از کریمی نیز ، امتیاز این باشگاه را در اختیار گرفتند.
علی کریمی از اواسط فصل گذشته رقابت های لیگ برتر فوتبال به عنوان سرمربی در تیم سپیدرود رشت مشغول به کار شده بود اما پس از اتمام رقابت ها ، به دلیل مشکلات به وجود آمده با مالک آن زمان باشگاه ، از این تیم جدا شد.
البته با تغییر و تحول های ایجاد شده در سطح مدیریتی و کادر فنی سپیدرود ، طرفداران و هواداران پرشمار این تیم انتظار دارند که سپیدرود با سرمربیگری علی کریمی با کسب نتایج خوب در ادامه رقابت های لیگ برتر و خروج از بحران سرانجام در این لیگ ماندگار شود.
با توجه به شرایط موجود، تیم سپیدرود با سرمربیگری علی کریمی در اولین گام باید در رشت برابر تیم صنعت نفت آبادان قرار گیرد و به طور حتم برای خروج از این بحران ها، باید برابر این تیم به پیروزی دست یابد و هر سه امتیاز بازی خانگی را کسب کند.
البته با توجه به تعطیلی لیگ برتر پس از هفته ششم، علی کریمی فرصت مناسبی دارد تا تیم را بازسازی و هماهنگی بیشتری را بین بازیکنان تیم سپیدرود ایجاد کند تا پس از تعطیلات ، با قدرت در ادامه رقابت های لیگ برتر حضور باید.
این در شرایطی است که اگر تیم سپیدرود برابر صنعت نفت آبادان به برتری برسد با کسب اولین پیروزی ، به این تعطیلات رفته و کادر فنی نیز برنامه های بازسازی تیمشان را در مدت تعطیلات پیاده کنند که با توجه به این فرصت، به طور حتم کادر فنی و مسئولان سپیدرود در دیدار برابر صنعت نفت فقط به پیروزی و کسب هر سه امتیاز فکر می کنند.
با توجه به فاصله ایجاد شده بین سپیدرود رشت با سایر تیم های انتهای جدولی ، کسب نتیجه مساوی برابر صنعت نفت نیز آن هم در دیدار خانگی برای این تیم فایده چندانی ندارد و بر این اساس ، سپیدرود تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا برابر این تیم آبادانی و در حضور طرفدارانش به پیروزی برسد.
از طرف دیگر تیم صنعت نفت آبادان گرچه تاکنون سه امتیاز بیشتر از سپیدرود اندوخته اما این تیم نیز شرایط مناسبی در جدول رده بندی ندارد و به طور حتم کادر فنی صنعت نفت نیز به کسب حداقل یک امتیاز برابر سپیدرود در رشت می اندیشد تا بتواند از این بازی خارج از خانه نیز، امتیاز کسب کند.
با توجه به شرایط موجود و وضعیت دو تیم سپیدرود و صنعت نفت آبادان در جدول رده بندی، باید شاهد یک بازی زیبا و جذاب از هر دو تیم به خصوص از سپیدرود باشیم که در این راستا حضور تماشاگران نیز می تواند بر جذابیت این بازی بیفزاید.
البته طرفداران و تماشاگران سپیدرود که قبل از آغاز رقابت های لیگ برتر به دلیل شرای نامساعد مالکیتی سپیدرود حرص و جوش زیادی خورده و تا پایان هفته پنجم رقابت های لیگ برتر نیز به دلیل کسب نتایج بسیار ضعیف این تیم رنج های زیادی را متحمل شده اند، به طور حتم در دیدار برابر صنعت نفت فقط از تیم خود پیروزی و کسب هر سه امتیاز را اتنظار دارند.
با این شرایط به طور حتم طرفداران نیز به وضعیت سپیدرود به طور کامل آگاهی دارند و هنگام دیدار این تیم برابر صنعت نفت آبادان ، از سرخپوشان رشتی حمایت خواهند کرد تا سپیدرود با حمایت طرفدارانش بتواند برابر صنعت نفت به برتری برسد تا با حضور آنان اولین پیروزی خود را در لیگ برتر همزمان با عید سعید غدیرخم جشن بگیرند.
از طرف دیگر علی کریمی سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت محبوبیت زیادی نزد هواداران این تیم دارد و با توجه به اینکه بازی برابر صنعت نفت آبادان اولین مربیگری خود را در فصل جاری تجربه می کند، به طور حتم طرفداران سپیدرود با حضور در ورزشگاه از تیم خود و سرمربگیری علی کریمی حمایت خواهند کرد.
تا پایان هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور با شرکت 16 تیم در یک گروه ، تیم صنعت نفت آبادان با چهار امتیاز در مکان چهاردهم و سپیدرود رشت نیز با یک امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.