به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علی فتحی روز یکشنبه در همایش خانواده ویژه مددجویان کمیته امداد گنبد که به مناسبت هفته دولت و دهه امامت و ولایت برگزار شد، گفت: فساد اقتصادی و مالی در همه حکومت ها وجود دارد که باید با آن بشدت برخورد شود.
وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی در 40 سال از عمر خود، دستاوردها و خدمات زیادی به مردم در گوشه و کنار کشور ارائه کرده و امروز نبایستی به خاطر برخی فسادها از انقلاب خود که با خون هزاران شهید به ثمر نشسته، ناامید شویم.
حجت الاسلام فتحی گفت: امروز دشمن جنگ اقتصادی علیه ملت ایران را با هدف ایجاد فاصله بین مردم، انقلاب و رهبری به راه انداخته و سختی ها و مشکلاتی را نیز متوجه مردم کرده ولی نباید مقابل دشمن سر خم کنیم.
وی تصریح کرد: ملت ایران، هوشیار است و سختی های زیادی برای پیروزی انقلاب و احیای اسلام و حفظ این دو کشیده و اکنون نیز در برابر این جنگ دشمنان می ایستد و از انقلاب و آرمان های آن دفاع می کند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس همچنین مردم بویژه اقشار محروم و آسیب پذیر را صاحبان اصلی انقلاب دانست و یادآور شد: آنگونه که امام راحل فرمودند 'این انقلاب توسط پابرهنه گان و محرومان به پیروزی رسید' و قطعا حفظ آن نیز در سایه حضور در صحنه همین افراد محقق می شود.
حجت الاسلام فتحی خاطرنشان کرد: اگر انقلاب اسلامی حکومت فاسدی بود، مردم هرگز با آن همراهی نمی کردند و مادران این سرزمین نیز خون فرزندان و همسران خود را برای پیروزی و حفظ آن نثار نمی کردند.
وی گفت: امروز همه وظیفه داریم که از انقلاب اسلامی و رهبری انقلاب و نیز دستاوردهای نظام جمهوری در برابر دشمنان دفاع کنیم و به یقین ملت ایران از شرایط سخت امروز نیز به سلامت عبور خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، در این مراسم که در کانون پیروان ولایت کمیته امداد گنبدکاووس و با حضور برخی مسئولان این شهرستان برگزار و با اجرای برخی برنامه های فرهنگی و هنری همراه بود، از فرزندان برخی مددجویان و سادات زیرپوشش این نهاد با اهدای هدایایی تجلیل شد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق گلستان واقع است و کمیته امداد آن در قالب دو منطقه یک و دو، حدود 10 هزار خانوار زیرپوشش دارد.
1860/3039/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.