نورمحمد آرخی در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ماه ها قبل زندگی را در تمرینات فشرده خلاصه کردم تا با ارتقای رکودهای شخصی و کسب آمادگی کامل به مصاف رقیبان در آوردگاه جاکارتا بروم.
وی بیان کرد: اکنون تمریناتم را به صورت انفرادی و با همراهی برادرانم در شهرستان بندرترکمن دنبال می کنم اما از فردا /یکشنبه/ به تیم ملی می روم تا در آخرین مرحله از اردو برای اعزام به اندونزی آماده شوم.
عضو تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم بینایان افزود: آنچه که برای حضور در این رقابت ها به هدف و اولویت اولم تبدیل شده شکستن رکورد آسیا است که در تمرینات آماده سازی تا حد زیادی به آن نزدیک شدم و امیدوارم بتوانم این افتخار را برای ورزش گلستان به دست آورم.
آرخی از آنچه کم لطفی برخی مسوولان ورزشی نامید نیز سخن گفت و اظهار کرد: مدیرکل ورزش و جوانان گلستان بارها در تماس تلفنی وضعیت تمرینات و آماده سازی ام را جویا شد اما رییس هیات نابینایان و کم بینایان استان حتی یک تماس تلفنی نگرفته و به خود زحمت حضور در تمریناتم را نداد.
وی بیان کرد: این گونه مسایل ورزشکاران را آزار داده و آنها را برای ادامه حضور حرفه ای در ورزش کم انگیزه می کند.
پرتابگر گلستانی تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم بینایان اظهار داشت: پس از 9 سال فعالیت حرفه ای در این رشته و با کسب چندین عنوان جهانی هنوز درآمد کافی ندارم و تلاش می کنم با قهرمانی در آسیا علاوه بر شادی دل گلستانی ها بخشی از هزینه هایم در راه آمادگی جسمانی را جبران کنم.
به گزارش ایرنا احمد ایری و زهرا دانای طوس در والیبال نشسته مردان و زنان، نورمحمد آرخی در پرتاب وزنه نابینایان و کم بینایان و عبدالجلیل قرنجیک در بسکتبال با ویلچر گلستانی های اعزامی به بازی‌های پارا آسیایی 2018 جاکارتا هستند.
سومین دوره رقابت های پاراآسیایی جاکارتا از 15 مهر ماه در پایتخت کشور اندونزی آغاز می شود.
مدال طلا و برنز مسابقات جهانی کره جنوبی، مدال طلا و نقره مسابقات جهانی امارات و مدال برنز مسابقات جهانی تونس از جمله افتخارات نورمحمدآرخی است.
3091/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.