به گزارش خبرنگار ایرنا، آخوند عبدالباسط نوریزاد روز شنبه در دیدار فرماندار ویژه، معاونین و مدیران ادارات و نهادهای گنبدکاووس به مناسبت هفته دولت با او گفت: مدیران برای خدمت بیشتر به مردم بایستی از همه ظرفیت ها و امکانات موجود استفاده نمایند.
وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و متعاقب آن ایجاد برخی سختی ها و مشکلات برای مردم، افزود: در این شرایط مدیران باید با وحدت و یکدلی با یکدیگر و در سایه منویات رهبری انقلاب و سیاست های دولت برای رفع مسائل و مشکلات مردم تلاش نمایند.
آخوند نوریزاد با بیان اینکه خدمت به مردم یک تکلیف الهی است و نصیب هر کس نمی شود، اضافه کرد: مدیریت واقعی آن است که مدیران با وجود برخی سختی ها و مشکلات اقتصادی کشور، بتوانند همچنان به مردم خدمت نمایند.
وی تصریح کرد: مدیران بدانند که خدمت واقعی به مردم، سند افتخاری برای آنان در دنیا و آخرت خواهد بود و این موضوع در احادیت و روایات اسلامی ما آمده است.
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس همچنین وحدت و صمیمیت موجود در کشور بویژه منطقه گنبدکاووس را بسیار خوب خواند و گفت: امروز افتخار می کنیم که در نظام اسلامی زندگی می کنیم که تحقق آن آرزوی بسیاری از بزرگان در گذشته بوده است.
آخوند نوریزاد افزود: برای حفظ این انقلاب و حرکت عزتمندانه آن همه باید گوش به فرمان رهبری انقلاب بوده و وحدت و صمیمیت موجود را حفظ و آن ا تقویت کنیم زیرا دشمنان نظام اسلامی همواره به دنبال ایجاد اختلاف بین اقوام و مردم با مسئولان هستند.
به گزارش ایرنا، معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز دراین دیدار با تبریک اعیاد قربان و غدیر و هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را نیز گرامی داشت و گفت: ساده زیستی، تواضع و مردمداری از ویژگی های شاخص این دو شهید بزرگوار است که مدیران بایستی آنان را الگوی خود قرار دهند.
عبدالقدیر کریمی همچنین با اشاره به وجود وحدت، صمیمیت و اعتماد بین مردم، علما و مسئولان منطقه گنبدکاووس به عنوان یک نماد در کشور، افزود: امروز تامین آرامش و امنیت مردم و رسیدگی به درخواست ها و مطالبات آنان از اولویت های دولت تدبیر و امید است.
وی از سرمایه گذاری 10 هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در گنبدکاووس در یک سال اخیر خبر داد و گفت: علاوه بر این در هفته دولت 519 طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار تقریبی دو هزار و 680 میلیارد ریال به بهره برداری یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
کریمی اضافه کرد: ازمجموع طرح های هفته دولت که از نظر تعداد 168 درصد و از نظر اعتبار دو نیم برابر سال قبل افزایش دارد، فقط 28 طرح آن آغاز عملیات اجرایی است و بقیه طرح ها نیز افتتاح می شود که با بهره برداری از آن برای حدود 600 نفر شغل ایجاد خواهد شد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.