به گزارش خبرنگار ایرنا، دراین مراسم که روز سه شنبه برگزار شد، کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت: تیم پسرانه دبستان سینا به عنوان تیم مدرسه قهرمان این شهرستان به نمایندگی از استان گلستان و در رشته والیبال مقطع ابتدایی به سی و پنجمین المپیاد دانش آموزی کشور اعزام شد.
احمد صفرخانی افزود: این تیم موفق شد تا مقام نخست این دوره از مسابقات را که از 16 تا 22 مرداد در شهر تبریز برگزار شد، از آن خود نماید.
وی اضافه کرد: برای شرکت در مسابقات سی و پنجمین المپیاد ورزشی دانش آموزی که در برخی شهرهای کشور برگزار شده و یا درحال برگزاری است، 10 تیم از دانش آموزان پسر و دختر این شهرستان حضور دارند.
صفرخانی گفت: تیم های دانش آموزی گنبد در دو مقطع ابتدایی و متوسطه دوره اول در رشته های 'فوتسال، والیبال، بدمینتون، تنیس روی میز و ژیمناستیک' پسران و رشته دو و میدانی دختران و پسران، شرکت کرده که برخی از تیم ها نتایج خوبی نیز کسب کردند.
در همین پیوند 'حامد توکلی' مربی تیم والیبال دبستان سینا گنبدکاووس نیز به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات با شرکت 27 تیم که همگی از سطح فنی بالایی برخوردار بودند، برگزار شد تیم این شهرستان در هشت بازی که انجام داد با اقتدار و بدون حتی یک ست باخته، به مقام قهرمانی دست یافت.
به گزارش ایرنا، درمراسم استقبال از تیم والیبال و نیز تیم فوتسال دانش آموزی گنبدکاووس که دراین مسابقات شرکت و مقام هفدهم را در بین 26 تیم کسب کرده بود، معاون عمرانی فرماندار ویژه، مدیر آموزش و پرورش و برخی مدیران این شهرستان و خانواده دانش آموزان حضور داشتند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.