زهرا رحیمی نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برگزاری 12 مرحله اردوی آماده سازی در داخل و خارج کشور ، ملی پوشان ایرانی را به اوج آمادگی بدنی و تاکتیکی رسانده که امیدواریم با بهره مندی از تجربه این اردوها، مقام قهرمانی را برای کبدی زنان ایران در این رویداد معتبر آسیایی به ارمغان بیاوریم.
وی که از اهالی استان گلستان است، بیان کرد: هند جدی ترین رقیب ایران در این رقابت ها، به عنوان تیم مدعی و قهرمان سنتی کبدی آسیا و جهان محسوب می شود، اما شکست این تیم غیرممکن نیست.
مدیر فنی تیم ملی کبدی زنان ایران افزود: همه تلاش بازیکنان، کادر فنی و سرمربی هندوستانی تیم ملی، پایان اقتدار هند در کبدی زنان آسیا است و برای رسیدن به این هدف از انگیزه های زیادی برخورداریم.
رحیمی نژاد ادامه داد: اگر چه به شکست حریف قدرتمندی به جز هند فکر نمی کنیم اما نباید انکار کرد که تیم های دیگر آسیایی هم با برنامه ریزی های بلندمدت، سطح کیفی و فنی خود را در کبدی زنان افزایش داده و از فاصله خود با تیم های مدعی کاسته اند.
وی گفت : فاصله تیم های مدعی در کبدی آسیا روز به روز کمتر می شود که باید تلاش کنیم با برنامه ریزی های کوتاه و بلند مدت ، با حفظ فاصله و افزایش کیفیت فنی، جایگاه خود در سطوح بالای این رشته در آسیا را حفظ کنیم.
مدیر فنی تیم ملی کبدی زنان ایران به ترکیب تیم ملی اعزامی به این رقابت ها اشاره کرد و گفت: چهار بازیکن با تجربه حضور در بازی های آسیایی اینچئون، 5 بازیکن منتخب رده سنی جوانان ، 2 بازیکن با تجربه حضور در تیم ملی و یک بازیکن بدون هیچ تجربه اعزام به مسابقات برون مرزی، نفرات تیم ملی زنان در آوردگاه مهم باز یهای آسیایی جاکارتا را تشکیل می دهند.
رحیمی نژاد افزود: با این تیم جوان ، عزم راسخی برای قهرمانی در آسیا داریم و با بازیکنان ناشناخته به عنوان اسحله های مخفی کادر فنی ، به چیزی جز کسب مدال طلا فکر نمی کنیم.
تیم ملی کبدی زنان ایران شامگاه امروز (دوشنبه) برای حضور در هجدهمین دوره بازی های آسیایی جاکارتا با زهرا عباسی و صدیقه جعفری از گلستان رهسپار اندونزی می شود.
در دوره گذشته بازی های آسیایی که در اینچئون کره جنوبی برگزار شد 20 ورزشکار رشته های گوناگون از گلستان اعزام شدند که حاصل تلاش آنها 2 نقره تیمی در کبدی زنان و مردان، 2 طلا در والیبال و والیبال نشسته مردان، یک نقره والیبال نشسته زنان و یک برنز قایقرانی بود.
این مسابقات از 27 مرداد ماه به میزبانی شهر جاکارتا آغاز می شود.
3091/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.