به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر نصرتی در خطبه های نماز جمعه گنبد اظهار داشت: بیان مسائل و دغدغه های مردم از تریبون نماز جمعه از وظایف امامان جمعه بوده و نباید آن را انتقاد از دولت قلمداد کرد.
وی گفت: گله مندی از عملکرد دولت و ادارات زیر مجموعه آن یک انتقاد درون مجموعه است، زیرا دولت به عنوان متولی امور اجرایی کشور و با منابع و امکاناتی که در اختیار دارد، بایستی برای کاهش مشکلات مردم برنامه ریزی و تلاش بیشتری نماید.
حجت الاسلام نصرتی اضافه کرد: دولت نباید کوتاهی در رفع مشکلات را با فرافکنی بر گردن دیگران بیندازد بلکه در راستای وظایف قانونی خود تلاش کرده و مانع سوء استفاده برخی ها شود.
وی با اذعان به اینکه ساختار دولت به لحاظ قانونی ضعیف است و باید اصلاح شود، تصریح کرد: دولت باید با استفاده از ظرفیت هایی که در ادارات و نهادها مثل حراست و بازرسی دارد و حتی با استفاده از ظرفیت مردم، مانع از ایجاد رانت و فساد در ادارات شود.
امام جمعه موقت گنبدکاووس درشرق گلستان همچنین با قدردانی از مواضع و سخنان چند هفته اخیر ریاست جمهوری، گفت: این مواضع شجاعانه و امیدبخش خواست ملت بوده و قطعا مردم از روحانی و دولت او دفاع می کنند.
حجت الاسلام نصرتی به جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت ایران نیز اشاره کرد و گفت: هدف آمریکا از این جنگ که می خواهد با همکاری اروپاییان و دیگر کشورهای جهان آن را انجام دهد، ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان است.
وی یادآور شد: تحریم های آمریکا و دیگر کشورها در زمان جنگ هشت ساله که همه آنان از صدام حمایت می کردند، ره به جایی نبرد و به یقین امروز که ایران اسلامی قدرتمندتر شده و ملت آن همواره در میدان است و از طرفی برخی کشورها هم با آمریکا همراهی نمی کنند، باز هم ره به جایی نمی برد.
حجت الاسلام نصرتی با شاره به موسم حج و تبریک در پیش بودن عید سعید قربان، برلزوم رعایت سنت قربانی کردن و توزیع گوشت آن بین نیازمندان از سوی افرادی که توانایی انجام آن را دارند، تاکید کرد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.