به گزارش خبرنگار ایرنا، کمال الدین نظرنژاد روز پنجشنبه در مراسم معارفه معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت: برای جبران کمبود نیروی انسانی که هزار و 50 نفر آن از نیروهای آموزشی هستند، چند راهکار پیش بینی شده است.
وی افزود: ورود 660 نفر از نیروهای تربیت شده در دانشگاه فرهنگیان که امسال به نیروهای آموزشی اضافه می شود، تمدید یک سال خدمت فرهنگیانی که امسال بازنشسته می شوند و استفاده از ظرفیت بازنشستگان سال های گذشته از جمله این راهکارها است.
نظرنژاد اضافه کرد: امسال 405 نفر نیز از طریق آزمون استخدامی ماده 28 به نیروی انسانی آموزش و پرورش استان اضافه می شود که البته زمان به کارگیری این نیروها پس از گذراندن دوره های آموزش ضمن خدمت، از مهر سال آینده خواهد بود.
وی، آسیب های اجتماعی در مدارس بویژه در دوره متوسطه را از دیگر چالش های آموزش و پرورش دانست و بر لزوم برگزاری دوره های آموزشی برای آگاهی بخشی به خانواده ها و نیز دانش آموزان از طریق انجمن اولیا و مربیان مدارس تاکید کرد.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به استقرار پایه دوازدهم درسال تحصیلی جاری و نو نگاشت بودن کتاب های این پایه، برلزوم توانمند سازی دبیران آموزشی و خانواده ها توسط مدیران مدارس تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، فرج الله رزاقی مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز در این جلسه با مهم و حساس دانستن حوزه آموزشی برلزوم تلاش مضاعف معاون و کارشناسان برای ارتقای سطح علمی و آموزشی دانش آموزان این شهرستان تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، دراین مراسم عبدالقادر ظفر که پیش از این 25 سال سابقه مدیریت مدارس و نیز نماینده مدیران در شورای آموزش و پرورش گنبدکاووس بود، به عنوان معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان معرفی و از تلاش های چند ماهه محمد عسکری سرپرست این معاونت قدردانی شد.
آموزش و پرورش شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس درشرق گلستان افزون بر 70 هزار دانش آموز و حدود چهار هزار فرهنگی شاغل دارد.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.