رمضان یازرلو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نمایش های 'گلما' به کارگردانی 'میلاد گیلانی'، 'مرجن' به کارگردانی 'رسول اونق وعراز ایری' و 'باغ وحش جهانی' به کارگردانی 'راحیل کریمی' به ترتیب از شهرستان های کردکوی، بندرترکمن و گنبدکاووس از جمله آثار راه یافته ،است.
وی ادامه داد: آثار 'دشمن خدا' به کارگردانی 'عمادالدین رجبلو'، 'جای امن' به کارگردانی 'ابوالقاسم مهدوی'، 'زمستان امسال' به کارگردانی محسن مقامی'، 'شیشه های دودی' به کارگردانی 'حسین خدادی' و 'امیرکبیر 2018' به کارگردانی 'رضا پورتراب زاده' و 'سیدرهبان مسلمی عقیلی' همگی از گرگان kdc توانستند جواز حضور در بخش رقابتی و اجرا را دریافت کنند.
به گفته وی، 'صفر روحی'، 'سعید کاظمیان' و 'محسن حکیمی' با نظارت 'الله قلی نظری' اعضای هیات انتخاب آثار بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان هستند.
یازرلو تصریح کرد: این جشنواره طی روزهای 12 تا 16 شهریور ماه سال جاری در محل تئاتر شهر گرگان واقع در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.
وی یادآور شد: همچنین در سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر 'بچه های مسجد' که از روز سه شنبه در قزوین آغاز شد و تا 20 مرداد ادامه دارد، نمایش 'فانوس' به کارگردانی 'فرهاد بصیر' از گلستان حضور دارد.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.