به گزارش روز چهارشنبه ایرنا عیسی سنگدوینی در نشست قدردانی از تلاش خبرنگاران حوزه ورزش اظهار داشت: مشکلات ریشه دار که از گذشته باقی مانده ناشی از چند گروه شدن متخصصین و صاحبان فن این رشته بوده که باعث شده است والیبال این شهرستان در رقابت های کشوری نتایج خوبی کسب نکند.
وی عنوان داشت: پس از پیگیری مدیرکل ورزش و جوانان و استاندار گلستان و مساعدت وزیر کشور، بنا شده تا در سال جاری والیبال این شهرستان با حمایت 10 میلیارد ریالی شهرداری گنبدکاووس در لیگ برتر حضور یابد.
به گفته وی، همچنین مقرر شده است که از محل اعتبارات ملی شهرستان نیز مبلغی بین 20 تا 30 میلیارد ریال به این امر اختصاص یابد.
سنگدوینی با اشاره به اینکه 'نورقلی نیازی' از پیشکسوتان و رییس سابق هیات والیبال گلستان با سابقه 50 ساله در این رشته به عنوان سرپرست تیم شهرداری گنبدکاووس در لیگ برتر معرفی شده است، ادامه داد: در این پیوند کمیته فنی 10 نفره برای انتخاب سرمربی تیم گنبدکاووس تشکیل شده که دیدگاه های مخالف هم داشته و هنوز موفق به انتخاب سرمربی، کادر فنی و بازیکنان نشده اند و باید سریعتر دراین زمینه اقدام شود.
وی گفت: همه تیم های حاضر در لیگ برتر والیبال در حال یارگیری و دور جدید تمرینات هستند، اما هنوز وضعیت تیم گنبدکاووس نامشخص است.
رییس هیات والیبال گلستان در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی اقدامات برای رفع این مشکل نیز گفت: نشست های مختلف در راستای رفع این مشکل با شهردار و شورای شهر، رییس هیات والیبال شهرستان و اداره ورزش و جوانان شهرستان و سرپرست تیم برگزار شده است.
وی در مورد احتمال حضور یک تیم از گرگان در لیگ برتر والیبال نیز گفت: در شرایط کنونی بعید به نظر می رسد که تیمی از گرگان برای رقابت های سال جاری بتواند آماده حضور در لیگ شود.
سنگدوینی به حضور 'مرضیه ابراهیم زاده' (نائب رییس هیات والیبال گلستان و از داوران بین المللی) به عنوان سرپرست تیم ملی زنان ایران در رقابت های مختلف نیز اشاره کرد و یادآور شد: 'مونا آشفته' و 'مریم صابری' از این استان به عنوان عضو ثابت در اردوها و ترکیب اصلی تیم های اعزامی به رقابت های مختلف حضور دارند.
3014/7333/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.