رییس هیات وزنه برداری گلستان روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در پایان این رقابت ها که طی روزهای 12 و 13 مرداد برگزار شد، وزنه برداران گلستان در چهار وزن 11 مدال طلا و یک نقره به دست آوردند.
آرش رضایانی با اشاره به اینکه گلستان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با مجموع 6 ورزشکار شرکت داشت، تصریح کرد: در رده سنی بزرگسالان 'نیلوفر صبوحی' در دسته 48 کیلوگرم موفق شد 2 مدال طلا در حرکت یک ضرب و مجموع و یک نقره در حرکت 2 ضرب کسب کند.
وی ادامه داد: 'پارمیدا محمودیان' در دسته 53 کیلوگرم توانست با اختلاف وزنه 30 کیلوگرمی نسبت به نفر دوم در حرکات یک ضرب و 2 ضرب و مجموع سه مدال طلا به دست آورد.
رضایانی از کسب سه مدال طلا توسط 'اکرم قنبری' نیز خبر داد و گفت: این وزنه بردار در دسته 63 کیلوگرم رده سنی جوانان توانست همه مدال های طلا این دسته را در حرکات یک ضرب، دو ضرب و مجموع به گردن آویخت.
به گفته وی، در رده سنی جوانان، 'فاطمه رضانژاد' در دسته سنگین وزن توانست سه مدال طلا در حرکات یک ضرب، 2 ضرب و مجموع کسب کند.
وی بیان داشت که جوانان وزنه بردار گلستان در این رقابت ها در مجموع 6 مدال طلا و بزرگسالان پنج طلا و یک نقره به دست آورند.
رضایانی یادآور شد: دراین دوره از رقابت ها، 'الناز باجلانی' از کردستان با امتیاز 197.10 در رده سنی نوجوانان ، 'فاطمه رضانژاد' با 143.12 امتیاز از گلستان در رده سنی جوانان و 'الهام حسینی' در رده سنی بزرگسالان با 197.39 امتیاز از استان لرستان به عنوان برترین ها معرفی شدند.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.