به گزارش خبرنگار ایرنا، مسلم فدایی روز شنبه درجمع خبرنگاران گفت: این شرکت به عنوان تولید کننده نئوپان و روکش ملامینه در شرق گلستان، در سالجاری یک میلیون و 200 هزار دلار صادرات داشته است.
وی بابیان اینکه پیش بینی این حجم صادرات نئوپان در 30 سال گذشته کم سابقه بوده است، افزود: شرکت صنعت چوب شمال که سهامدار عمده آن بنیاد مستضعفان است و در سال 57 به بهره برداری رسیده، در هیچ سالی بیش از دو میلیون دلار صادرات نداشته است.
فدایی اضافه کرد: توسعه صادرات از 10 به 50 درصد رویکرد اصلی این شرکت بوده و سه کشور ترکمنستان، آذربایجان و افغانستان مهمترین بازارهای صادراتی نئوپان گنبدکاووس هستند.
وی بدون اشاره به میزان تولید سالانه، تصریح کرد: هم اکنون در این واحد تولیدی 200 نفر اعم از کارگران رسمی و پیمانکاری مشغول فعالیت هستند و برخلاف برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر ورشکستی یا عقب ماندن چند ماهه پرداخت حقوق کارگران، حق و حقوق آنان بموقع پرداخت می شود.
مدیرعامل شرکت نئوپان گنبدکاووس با بیان اینکه این واحد تولیدی از واحدهای سبز و سازگاز با محیط زیست است، گفت: مواد اولیه این شرکت از چوپ و ضایعات آن است که از سراسر کشور خریداری شده و بخشی هم از طرح های درختکاری که با هزینه شرکت انجام شده، تامین می شود.
فدایی افزود: این شرکت هم اکنون با 70 درصد ظرفیت اسمی مشغول فعالیت است و در مصرف برق و انرژی برای چهارمین سال پیاپی گواهی معیار مصرف را از شرکت توزیع نیروی برق گلستان دریافت کرده است.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و شرکت صنعت چوب شمال به عنوان تولیدکننده نئوپان و روکش ملامینه یکی از واحدهای عمده صنعتی مستقر در این شهرستان است.
1860/3039/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.