به گزارش روز جمعه ایرنا محمد حاج رسولی ها در حاشیه سرکشی وزیر نیرو از طرح های آب و برق گلستان اظهار داشت: این استان سیل خیز است و همه ساله در فصل تابستان شاهد وقوع سیل در گلستان هستیم که امیدواریم با مساعدت نمایندگان مجلس شورای اسلامی سال آینده ردیفی برای اجرای طرح جامع سیل در گلستان داشته باشیم.
وی همچنین افزود:4 درصد سدهای مخزنی کشور در گلستان است و خوشبختانه ساخت سدها به گونه ای بوده که تمام شبکه های پایین دست آن همزمان ساخته شده است وهیچ عقب افتادگی بین سد و شبکه در استان نداریم.
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در مورد کلنگ زنی فاز دوم طرح زهکشی اراضی اولویت دار گلستان که با حضور وزیر نیرو انجام شد نیز گفت: زهکشی پنج هزار هکتار اراضی اولویت دار دیگر تا پایان سال آغاز می شود.
به گزارش ایرناعملیات اجرایی طرح زهکشی 12 هزار هکتار از اراضی اولویت دار گلستان با حضوررضا اردکانیان وزیر نیرو در شهرستان بندرترکمن واقع در غرب استان آغاز شد .
اجرای این طرح از مصوبات سفر دولت تدبیر و امید به استان گلستان است.
مهندس حاج رسولی ها اضافه کرد: تمام تلاش ما این است که 22 هزار هکتار زهکشی اراضی اولویت دار استان طی دولت دوازدهم به پایان برسد.
وی با اشاره به پیگیری اجرای سد نرماب مینودشت در شرق گلستان که هم اینک افزون بر 76 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: تا پایان سال مالی 98 سعی داریم آبگیری سد نرماب را به پایان برسانیم.
1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.