به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی روز پنجشنبه در نشست معارفه و تکریم فرمانده جدید و قدیم ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس اظهار داشت: راه مقابله با دشمن تمسک به خدا، قرآن و اهل بیت (ع)، وفاق و همبستگی ملی، توسعه دانایی و دشمن شناسی، تقریب عملی بین اقوام و مذاهب ساکن در کشور و پیروی ار رهبر معظم انقلاب است.
وی با بیان اینکه آمریکا و نظام سیاسی آن قابل اعتماد نیست، افزود: امروز دعوای آمریکا و متحدانش با ایران اسلامی دعوای فکر و اندیشه است و آنان متعجب بوده که چطور کشوری با 40 سال تحریم سیاسی، اقتصادی و نظامی همچنان با اقتدار به حرکت خود ادامه می دهد.
سردار معروفی با تاکید بر ضرورت توجه به راه های مقابله با جنگ روانی دشمنان تصریح کرد: یکی از اهداف جنگ روانی دشمن در استان گلستان، ایجاد انشقاق بین اقوام و مذاهب است که باید خیلی مراقب و هوشیار باشیم.
وی با بیان اینکه بزرگی و اقتدار انقلاب اسلامی و ملت متعلق به هیچ فرد، قوم یا مذهبی نیست، افزود: امروز حفظ این انقلاب برعهده همه است.
فرمانده سپاه نینوا اضافه کرد: دعوای دشمنان با شیعه و سنی نیست بلکه با اصل اسلام ناب محمدی است.
به گزارش ایرنا دراین مراسم که امام جمعه، فرماندار ویژه، فرماندهان نظامی و انتظامی و شماری از مسوولان گنبدکاووس حضور داشتند، از تلاش های سرهنگ دوم سیدعلی حسینی سرپرست قبلی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس قدردانی و سرهنگ رمضانعلی قاسم پور به عنوان فرمانده جدید این نهاد معرفی شد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.