به گزارش خبرنگار ایرنا این دیدار بعداز ظهر چهارشنبه در حضور یکهزار و پانصد تماشاگر مرد و زن در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان به قضاوت محمدطه فوضی از اردن به عنوان سرداور، طه الحاشدی از یمن و عصام السیایی از عمان به عنوان داور اول و دوم برگزار شد.
نوجوانان ایران در این بازی یک طرفه تیم سوریه را با نتیجه 103 بر 31مغلوب کردند.
تیم ایران در کوارترهای اول تا چهارم به ترتیب با نتایج 33 بر 9، 25 بر 4، 20 بر 7 و 25 بر 11 پیروز شد.
علی آرزومندی سرمربی ایران برای این بازی، رضا نظری کیا، امیرشایان حصاری، معین خرسندی، امیرحسین نصیرائی و پارسا فلاح را به میدان فرستاد.
الیاد عبدالحی سرمربی تیم سوریه نیز در ترکیب اولیه، جاد کوداس، عبید حامد، احمد محمود، جعفر احمد و محمود خانتومانی را قرار داد.
پارسا فلاح و رضا نظری کیا هر دو از تیم نوجوانان ایران در این بازی به ترتیب با 23 و 21 امتیاز و اثرگذاری 38 و 36 بهترین ها بودند.
تیم ایران با این پیروزی پس از تیم لبنان و با 3 برد و یک باخت نائب قهرمان شد، سوریه با 2 برد و 2 باخت در مکان سوم ایستاد و تیم های اردن و عراق به ترتیب چهارم و پنجم شدند.
دور رفت رقابت های بسکتبال غرب آسیا از روز شنبه با حضور تیم های پنج کشور در گرگان آغاز و امروز به پایان رسید، دور برگشت این مسابقات قرار است دی ماه سال جاری برگزار شود، اما هنوز میزبان آن مشخص نیست.
تیم های اول و دوم رقابت های دور رفت و برگشت این بازی ها به همراه تیم های اول و دوم پنج منطقه دیگر، مسابقات قهرمانی آسیا را در سال 2019 برگزار می کنند.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.