به گزارش خبرنگار ایرنا علی آرزومندی شامگاه سه شنبه در نشست خبری پس از دیدار با تیم لبنان در چهارمین روز رقابت های بسکتبال نوجوان غرب آسیا در گرگان اظهار داشت: بازی سنگینی بود و ما آمادگی ذهنی برای این دیدار را نداشتیم و پرتاب های اشتباه این مساله را ثابت کرد.
وی عنوان کرد: بازیکنان لبنان تمرین و تجربه بهتری داشتند، ما شرمنده هواداران شدیم و مسوولیت باخت برعهده من به عنوان رهبر کادر فنی است.
آرزومندی با بیان اینکه این باخت چیزی از ارزش های بازیکنان نوجوان ما کم نمی کند، افزود: در بازی فردا با سوریه برای پیروزی تلاش می کنیم و قول می دهیم که در دور بعدی رقابت ها جبران این باخت شود.
او همچنین اظهار داشت: تماشاگران گرگانی به معنای واقعی سنگ تمام گذاشتند و از روز اول حامی تیم بودند.
آرزومندی با بیان اینکه نمی خواهد مسوولیت باخت را برگردن داور بیاندازد، گفت: اشتباهات داوران کمی در باخت ما تاثیرگذار بود.
سرمربی تیم بسکتبال لبنان نیز گفت: بازی سختی بود و ثابت شد که ایران و لبنان بهترین های آسیا هستند.
جاد الحاجی افزود: پیش بینی برد در این بازی سخت بود، اما ما روی شوت های سه امتیازی کار کرده بودیم و نتیجه هم گرفتیم.
وی تصریح کرد: از دست دادن و چهار فوله شدن بازیکن ما، کار را در دفاع سخت کرد، اما داشتن روحیه جنگندگی بالای بازیکنان ما تا ثانیه آخر باعث شد در این بازی پیروز باشیم.
الحاجی به حضور پرشکوه تماشاگران گرگانی اشاره کرد و یادآور شد: این تماشاگران بسیار خوب و قابل احترام هستند و باید ارزش و منزلت آنان را دانست.
دیدار بسکتبال تیم های نوجوانان ایران و لبنان در چهارمین روز رقابت های غرب آسیا عصر سه شنبه با پیروزی 66 بر 64 لبنان در گرگان به پایان رسید.
تیم لبنان فردا استراحت دارد و تیم ایران باید به مصاف تیم سوریه برود.
رقابت های بسکتبال نوجوان غرب آسیا از روز شنبه با حضور پنج تیم در گرگان آغاز شده و فردا چهارشنبه به پایان خواهد رسید.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.