به گزارش خبرنگار ایرنا الیاد عبدالحی روز سه شنبه پس از برتری تیمش در مقابل عراق در رقابت های بسکتبال نوجوانان غرب آسیا در گفت وگو با خبرنگاران اظهارداشت: تیم ایران در کنار لبنان یکی از قدرت های بسکتبال آسیا است.
وی عنوان کرد: در برابر ایران خود را از قبل بازنده نمی دانیم و بازی خوبی را به نمایش خواهیم گذاشت.
عبدالحی در خصوص بازی با عراق گفت: تیم عراق را به خوبی آنالیز کرده بودیم و با ارائه بازی دفاعی و برنامه ریزی در حمله بازیکنان ما خواسته های کادر فنی را در زمین اجرا کردند.
سرمربی تیم بسکتبال نوجوانان سوریه اضافه کرد: سطح بازی های این دوره نسبت به دوره های گذشته بهتر و بالاتر بوده و تیم ها با نفرات آماده تری شرکت کرده اند.
به گزارش ایرنا سرمربی تیم ملی نوجوانان عراق نیز گفت: بازی بدی را در برابر سوریه انجام دادیم و با توجه به تجربه کم یاران ما انتظار برد در برابر حریف را نداشتیم.
بلال حاتم اضافه کرد: اکثر بازیکنان ما بچه های مدرسه ای هستند که برای اولین بار در رقابت های خارج از کشور در برابرحریفان به میدان می روند.
وی ادامه داد: تیم ما از لحاظ بدنی ضعیف است و این مساله در پرتاب های سه امتیازی و منطقه ای قابل لمس بود و باید این ضعف را برطرف کنیم.
تیم بسکتبال سوریه در چهارمین روز رقابت های بسکتبال نوجوانان غرب آسیا عصر یکشنبه با نتیجه 75 بر 24 در برابر عراق پیروز شد.
این رقابت ها از روز شنبه با حضور تیم های پنج کشور در گرگان مرکز استان گلستان آغاز شده و فردا چهارشنبه به پایان می رسد.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.