به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که عصر یکشنبه در حضور بیش از 2 هزار تماشاگر مرد و زن در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان به قضاوت عصام السیابی از عمان به عنوان سرداور به همراه طه الحاشدی از یمن و قاسم الحمویی از سوریه به عنوان داور اول و دوم برگزار شد، نوجوانان ایران با نتیجه 66 بر 64 بازی را به لبنان واگذار کردند.
تیم ایران در این بازی در کوارتر اول و چهارم توانست با نتیجه 20 بر 16 و 21 بر 14 حریف را شکست دهد، اما در کوارترهای دوم و سوم به ترتیب با نتایج 16 بر 7 و 20 بر 16 تیم لبنان پیروز شد.
علی آرزومندی سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران در ترکیب اولیه رضا نظری کیا، امیرشایان حصاری، مبین خرسندی، پویا حقی عسگرآبادی و پارسا فلاح را قرار داد.
همچنین جاد الحاجی سرمربی تیم لبنان یاران خود را با ترکیب اولیه امین المعطوف، کارل کوزا، رودی الحاج، یوسف خیاط و مالک الوعد السلیمان به میدان فرستاد.
در این بازی کورال کوزا از لبنان با 22 امتیاز به همراه یوسف خیاط دیگر بازیکن این تیم با 20 امتیاز و اثرگذاری 15 و 25 بهترین بازیکنان میدان بودند.
همچنین یوسف خیاط با 20 امتیاز و 16 ریباند عنوان بازیکن 'دبل دبل' را به خود اختصاص داد.
لبنان با این پیروزی و یک روز قبل از پایان رقابت ها به عنوان اول گروه نوجوانان غرب آسیا رسید، این تیم فردا چهارشنبه استراحت دارد.
نوجوانان ایران در آخرین روز رقابت های بسکتبال غرب آسیا به مصاف تیم سوریه می روند.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.