به گزارش خبرنگار ایرنا علی آرزومندی عصر دوشنبه پس از بازی تیم های نوجوانان ایران و اردن در قالب رقابت های بسکتبال غرب آسیا در گرگان اظهار داشت: در دیدار امروز سعی کردیم که همه بازیکنان وارد زمین شده و بازی کنند.
وی عنوان کرد: لبنان به عنوان یکی از تیم های مدعی بوده و ما برای پیروزی و سرگروهی تلاش می کنیم و امید داریم با حضور و حمایت تماشاگران گرگانی پیروز از میدان خارج شویم.
سرمربی نوجوانان ایران در مورد بازی با اردن گفت: بازی خوبی بود، بچه ها آنچه در تمرینات انجام داده بودیم را مرور کرده و سختی بازی بین همه تقسیم شد تا در مجموع اشتباهات کم باشد.
آرزومندی همچنین به میزبانی مطلوب گرگان از این رقابت ها اشاره کرد و افزود: سیاست فدراسیون بسکتبال از برگزاری این دیدارها در مرکز گلستان، حضور تماشاچیان خونگرم این شهرستان و حمایت آنان از بازیکنان است.
به گزارش ایرنا کمک مربی تیم اردن که به جای سرمربی در این نشست خبری حاضر شد نیز گفت: میانگین قدی بازیکنان ایران نسبت به تیم ما بلندتر بود و در چنین شرایطی انتظار برد سخت بود.
عبدالله ابوقرا افزود: لیگ کشور ما در همه رده ها در قیاس با لیگ های ایران ضعیف تر است و همین مساله در شکست تیم ما بی تاثیر نبود، اما انتظار باخت با این اختلاف را از تیم ایران نداشتیم.
وی به ناراحتی سرمربی تیم اردن از این شکست و حاضر نشدن در نشست خبری نیز اشاره کرد و اظهارداشت: بازیکنان ما جوان بوده و ما برای کسب تجربه به این بازی‌ ها آمده ‌ایم و تمرکز خود را برای بازی با عراق گذاشته ایم.
دیدار تیم های ملی ایران و اردن در سومین روز رقابت های بسکتبال نوجوانان غرب آسیا با نتیجه 90 بر 25 به سود ایران به پایان رسید.
رقابت های بسکتبال نوجوانان غرب آسیا انتخابی قهرمانی آسیا از روز شنبه با حضور پنج تیم در گرگان آغاز شد و تا روز چهارشنبه ادامه دارد.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.