به گزارش خبرنگار ایرنا 'زیاد النادور'عصر یکشنبه در نشست خبری پس از دیدار در برابر عراق اظهار داشت: بدون شک آن بازی سخت خواهد بود، زیرا ایران از حمایت تماشاگران بهره می برد.
او عنوان داشت: دیدار با عراق بازی خوبی برای ما بود وتوانستیم با اختلاف این تیم را شکست دهیم.
وی که به جای سرمربی تیم لبنان در این گفت وگو شرکت کرده بود، افزود: بعد از 2 برد خوب در برابر اردن و عراق باید به سوریه فکر کنیم، زیرا این تیم نیز یکی از مدعیان است.
النادور در خصوص برخی اظهارات مبنی بر استفاده از صغر سنی در ترکیب تیم لبنان نیز گفت: کنفدراسیون آسیا برای همه بازیکنان آی دی کارت صادر کرده و نظارت کافی بر این مساله بوده است.
به گزارش ایرنا سرمربی تیم بسکتبال نوجوان عراق نیز گفت: بازی خوبی بود و نمی توان از تیمی که حدود یک ماه قبل بسته شده انتظار پیروزی در برابر تیمی داشت که طی سه سال با هم تمرین دارند.
بلال حاتم افزود: لبنان حریف قدرتمندی بود و نمی توانستیم در برابر آن نتیجه بگیریم.
وی تصریح کرد: بدون شک در برابر سوریه و اردن به پیروزی خواهیم رسید، زیرا بازیکنان ما در دیدار دوم نسبت به بازی با ایران بهتر عمل کردند.
حاتم اضافه کرد: در این رقابت ها به نظر می رسد برخی تیم ها دارای بازیکنانی باشند که صغر سنی دارند، زیرا عضله آنان به بازیکنان 15 و 16 ساله نمی خورد.
دیدار تیم های بسکتبال لبنان و عراق در دومین روز رقابت های نوجوانان غرب آسیا عصر امروز یکشنبه با نتیجه 96 بر 44 به سود تیم لبنان به پایان رسید.
این رقابت ها از روز شنبه در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان مرکز استان گلستان آغاز و تا چهارشنبه دهم مرداد ادامه دارد.
/1648/3014/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.