رییس هیات دوومیدانی گلستان روز شنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: در پایان این مسابقات تیم گلستان با 9 مدال طلا و 4 نقره قهرمان شد، مازندران با 4 طلا ، 2 نقره و 2 برنز نایب قهرمان و تیم گیلان با 3 طلا ، 4 نقره و 4 برنز مقام سوم را کسب کرد.
سیدوحیدرضا میرا اظهار داشت: در رده سنی نوجوانان حبیب الله حبیبی در پرش ارتفاع، آرین اسلامی در پرتاب دیسک، فرید قرنجیک در پرتاب نیزه و تیم امدادی گلستان موفق به کسب مدال طلا شدند.
وی گفت: همچنین پرهام شفقتی در 100 متر، محمد حسام مظفری در 1500 متر و محمدصفا دوگونچی در پرتاب وزنه مدال نقره را برای تیم گلستان به ارمغان آوردند.
به گفته وی، در رده سنی نونهالان گلستان هم مبین کمی نژاد در 100 متر، محمد امین کمی در 400 متر ، محمد امین قره در 110 متر بامانع، فیض الله یگانه در پرتاب وزنه و ایوب صیادچی در پرتاب نیزه مدال طلا و بهنام مفردی در پرش طول نقره گرفتند.
میرا همچنین به برگزاری مرحله نهایی مسابقات دو و میدانی لیگ طلایی زنان کشور اشاره کرد و گفت: در این رقابت ها حمیده اسماعیل نژاد در دوی 100 متر با ثبت رکورد 11.97 ثانیه بر سکوی قهرمانی ایستاد.
رییس هیات دوومیدانی گلستان اضافه کرد: این استان استعداد و پتانسیل زیادی در رشته دو ومیدانی دارد که کسب عناوین متعدد ورزشکاران آن تایید کننده این ادعا است.
وی گفت: امیدواریم با بهبود شرایط زیرساختی و امکانات، علاوه بر افزایش تعداد ورزشکاران شاهد کسب مدال های معتبر از میادین جهانی و بین المللی باشیم.
3091/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.