موسی حسام روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نمایشگاه از امروز ششم تا نهم مرداد ماه سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار و تیم های مختلف محصولات و خدمات خود را ارائه می کنند.
وی همچنین از برگزاری تور فناوری نمایشگاه الکامپ در روز یکشنبه ،هفتم مرداد خبر داد و افزود: این تور با هدف آشنایی فناوران و نخبگان حوزه آی‌ تی و الکترونیک با آخرین تکنولوژی‌ های روز این حوزه و شناسایی فرصت‌ های بازار برگزار خواهد شد.
حسام در ادامه از شکل گیری نخستین شتاب دهنده استانی در گلستان خبر داد و افزود: این شتاب دهنده طبق قرارداد پارک فناوری استان و شتاب دهنده جهش در هشتمین نمایشگاه الکامپ در گرگان امضا و در استان اجرایی می شود.
وی تصریح کرد: سرمایه‌ گذاری بر روی ایده‌ های استارت ‌آپ‌ها، نخبگان و شرکت‌ های نوپا و همچنین جذب سرمایه برای جوانان، دانشجویان، نخبگان و کارآفرینان فعال در استان گلستان توسط شتاب دهنده جهش از محورهای این تفاهم ‌نامه است.
شتاب دهنده جهش سیستمی است که برای به ثمر رساندن، تولید و ایجاد بازار و رونق بر روی ایده های جوانان و نخبگان و کارآفرینان سرمایه گذاری می کند.
غرفه پارک علم و فناوری گلستان در سالن شماره پنج نمایشگاه بین ‌المللی الکامپ تهران واقع است.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.