محمد شیخ همزمان با 6 مرداد روز ملی مهارت به خبرنگار ایرنا، گفت: این مرکز آموزشی درسال گذشته به یکهزارو 319 نفر شامل 362 نفز زن و 957 نفر مرد در 89 رشته فنی و حرفه ای و خدماتی آموزش داد.
وی ادامه داد: پارسال از مجموع شرکت کنندگان در دوره های آموزشی، یکهزارو 59 نفر کار آموز با شرکت در آزمون موفق به دریافت گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای شدند.
شیخ با اشاره به تجهیز کارگاه های آموزشی فنی و حرفه ای کلاله اضافه کرد: سال گذشته با یک میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار ملی تعدادی از کارگاه های این مرکز تجهیز شد.
به گفته وی، امسال نیز یک کارگاه آموزشی با عنوان 'سرویس و تعمیر وسایل خنک کننده' در مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلاله راه اندازی و تجهیز شد.
وی به فعالیت امسال این مرکز اشاره کرد و افزود: دراین مدت زمینه آموزش 543 کار آموز زن و مرد در 88 رشته مهارتی فراهم شده است.
شیخ افزود: علاوه بر مناطق شهری مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلاله در روستاهای این شهرستان نیز به علاقمندان فراگیری مهارت با اعزام مربی و تامین تجهیزات آموزش می دهد که سال گذشته 431 نفر از زنان و مردان روستایی علاوه بر مهارت های فنی در رشته های زراعت و باغبانی، دام و طیور آموزش دیدند.
وی سهمیه مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلاله در سال جاری را حرفه آموزی یکهزارو 400 نفر اعلام کرد.
شهرستان کلاله با افزون بر 120 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
/7478/3039/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.