به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه های این هفته نماز جمعه گنبد کاووس افزود: ملت ایران هوشیار است و توانایی حل مساله را طول تاریخ داشته و از پس این مشکلات نیز بر می آید.
وی اضافه کرد: بخشی از مشکلات ناشی از تهدیدهای ترامپ رییس جمهور آمریکا است که همچون 6 رییس جمهور قبلی این کشور استکباری که پس از پیروزی انقلاب اسلامی سرکار آمدند، آرزوی واهی سرنگونی انقلاب ملت ایران را دارد.
حجت الاسلام ترابی با بیان اینکه عزت و سربلندی ملت ایران در این شرایط نیز بدون تردید حفظ می شود، اضافه کرد: رییس جمهور آمریکا همچون روسای قبلی این کشور آرزوی سرنگونی انقلاب اسلامی را به گور خواهد برد.
وی با قدردانی از پاسخ سردار سلیمانی به تهدید ترامپ گفت: به برکت وجود چنین فرمانده شجاع و تا زمانی که دست خدا و امام زمان (عج) بر سر ملت ایران است، هیچ آسیبی به کشور نمی رسد.
امام جمعه گنبد به موفقیت نیروهای مقاومت و زدن ناوچه عربستان نیز اشاره کرد و افزود: این پیروزی ها فضای عمومی منطقه و جهان را تغییر داده و اکنون آن کشورهایی که به یمن موشک می زدند خواهش و تمنا می کنند تا نیروهای یمنی به آنان موشک نزنند.
حجت الاسلام ترابی همچنین با گرامیداشت پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بر لزوم حضور پرشور اقشار مختلف مردم در برپایی این نماز عبادی سیاسی تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، به مناسبت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب، ستاد نماز جمعه گنبد از برخی نمازگزاران فعال و برندگان مسابقات قرآنی که به مناسبت این روز برگزار شده بود، تجلیل کرد.
همچنین به مناسبت این روز که گروه های مردمی از برخی روستاهای گنبدکاووس نیز در قالب کاروان هایی با پای پیاده در نماز حضور یافتند، یاد و خاطره دو امام جمعه قبلی شهرستان حجج الاسلام پورشمسیان و سبحانی که به رحمت ایزدی رفته اند، گرامی داشته شد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
/3039/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.