به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام قاسم لیوانی در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان اظهار داشت: انتظار می رود مسوولان با اخلال گران بازار و ثبات اقتصادی به گونه ای برخورد کنند که از عمل خود پشیمان شوند.
وی بیان کرد: برخی افراد با طمع فراوان دست به کارهایی می زنند که با هیچ معیار انسانی و اخلاقی قابل محاسبه و اندازه گیری نیست.
امام جمعه موقت گرگان افزود: وقتی مسئله تهدید آمریکا و سخت کردن تحریم شروع شد، عده ای شروع به احتکار کالاهای اساسی کردند تا پس از مدتی به چند برابر قیمت بفروشند.
حجت الاسلام لیوانی ادامه داد: همچنین عده ای که از تمکن مالی برخودارند، در روزهای گذشته اقدام به خرید طلا و ارز کردند تا با انبار کردن آن کمبود مصنوعی ایجاد و قیمت افزایش یابد.
وی گفت: این کارها را کسانی انجام می دهند که خودشان را مسلمان می دانند اما با احتکار و وارد کردن التهاب به بازار و سودهای چند برابری مردم را با دشواری همراه می کنند.
خطیب جمعه گرگان خاطرنشان کرد: با تدبیر دولت این مشکلات موقتی برطرف خواهد شد.
لیوانی به فرا رسیدن هفته فنی و حرفه ای اشاره کرد و گفت: کمبود مهارت یکی از مشکلات اصلی جامعه به خصوص در میان دانش آموختگان دانشگاه ها است که جبران آن نیازمند اهتمام به فرا گرفتن دانش و مهارت عملی در کنار آموزش تئوری است.
3091/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.