علی آرزومندی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا به آمادگی بازیکنان این تیم اشاره کرد و اظهار داشت: سعی می شود که با تمرینات بیشتر و با آمادگی کامل فنی و روحی به مصاف حریفان برویم.
وی اضافه کرد: همه کشورهای برای توسعه و موفقیت در رشته های مختلف از تیم های پایه برنامه ریزی می کنند و در این دوره از رقابت ها جدای از عراق و لبنان ،بیشتر تیم ها در یک شرایط آمادگی قرار دارند.
سرمربی تیم بسکتبال نوجوانان ایران افزود: بازیکنان ما اولین حضور در مسابقات آسیایی را تجربه می کنند، اما رقابت دیگر تیم ها با ورزشکاران ما سخت و مشکل خواهد بود.
وی یادآور شد: رقابت های بسکتبال قهرمانی آسیا با حضور 16 تیم برگزار می شود که یک سهمیه برای میزبان در نظر گرفته می شود، سه تیم از قبل مشخص است و سایر کشورها باید در دور مقدماتی با هم دیدار کرده و سهمیه کسب کنند.
آرزومندی در خصوص برگزاری رقابت های آسیایی و بین المللی در شهرهای مختلف ایران گفت: این امر موجب ایجاد رقابت بین شهرها برای میزبانی و حضور بازیکنان مطرح باعث کسب تجربه و آموزش ورزشکاران می شود.
رقابت های بسکتبال نوجوانان غرب آسیا به منظور کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا طی روزهای ششم تا دهم مرداد ماه سال جاری با حضور پنج تیم ایران، اردن، عراق، لبنان و سوریه به صورت دوره ای در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار خواهد شد.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.