به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر نصرتی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، افزود: آمریکا به گمان خود می خواهد با تحریم های به اصطلاح فلج کننده، بین مردم و رهبری انقلاب فاصله ایجاد نماید.
وی گفت: این کشور استعمارگر برای تحقق اهداف شوم خود، به دنبال ایجاد تورم در بازار و ایجاد نارضایتی عمومی، تظاهرات، اعتصاب و در نهایت اغتشاش است.
حجت الاسلام نصرتی اضافه کرد: تحریم های آمریکا قطعا سختی هایی را برای کشور ما و مردم ایجاد کند اما به دلیل وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان، نمی تواند فاصله ای بین مردم با رهبری ایجاد کند.
وی با تاکید برضرورت استفاده از ظرفیت های داخلی برای مقابله با تحریم های آمریکا، تصریح کرد: مسئولان بدانند که توسعه با مفاهیم غربی محقق نمی شود بلکه با تکیه بر توانمندی و ظرفیت های بومی و داخلی، تحقق اقتصادی مقاومتی و مدیریت بهینه مصرف درحوزه های مختلف محقق می شود.
امام جمعه موقت گنبدکاووس با اشاره به قدرت دفاعی و بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمنان با این قدرت، درکنار وحدت و انسجام ملی و نقش رهبری آشنا هستند و به همین جهت هرگز به دنبال جنگ سخت نظامی نیستند.
حجت الاسلام نصرتی با اشاره به فرا رسیدن موسم حج و با بیان اینکه حج بزرگترین مانور سیاسی امت اسلامی برای برائت از مشرکان است، یاد و خاطره شهدای فاجعه منا درسال 1394 را گرامی داشت.
وی به سفر خادمان رضوی به شهرستان ها و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی درقالب جشن های مردمی زیر سایه خورشید اشاره کرد و گفت: این برنامه ها پیام آور مهر، محبت و مهربانی امام رضا (ع) نسبت به مردم ایران است.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.