به گزارش خبرنگار ایرنا، قاسم برزمینی روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه سرپریست جدید و قدیم اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس، افزود: در صورت مشارکت بخش خصوصی برای اتمام این طرح ها، پس از تکمیل به مدت 15 تا 20 سال در اختیار این بخش برای بهره برداری قرار می گیرد.
وی اضافه کرد: علاوه بر پروژه های نمیه تمام فعلی که باید با مشارکت بخش خصوصی تکمیل و به بهره برداری برسد، 40 طرح ورزشی نیمه تمام دیگر نیز از محل اعتبارات دولتی تا پایان امسال تکمیل می شود.
برزمینی گفت: تاکنون دو طرح در مینودشت به بهره برداری رسیده و 38 طرح باقی مانده نیز تا پایان امسال به مرور به بهره برداری رسیده و در اختیار ادارات ورزش و جوانان قرار می گیرد.
وی با اشاره به کمبود اعتبارات دولتی برای کمک به هیات های ورزشی، تصریح کرد: برای رفع این کمبودها سالن ها و مکان های ورزشی استان به صورت اجاره در اختیار هیات های ورزشی یا بخش خصوصی قرار می گیرد.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: هم اکنون 210 مکان ورزشی دراین استان وجود دارد که به صورت اجاره در اختیار هیات های ورزشی و بخش خصوصی قرار دارد و 85 درصد درآمدها از این بخش به شهرستان ها داده می شود.
برزمینی به ظرفیت های ورزشی گنبدکاووس و 11 طرح ورزشی نیمه تمام در این شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: توجه ویژه به رشته های مختلف ورزشی، ورزش قهرمانی، حوزه ورزش بانوان و تکمیل طرح های ورزشی از نیازهای گنبدکاووس است.
به گزارش ایرنا، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این جلسه با قدردانی از تلاش های رییس قبلی ورزش و جوانان این شهرستان، گفت: ظرفیت های حوزه ورزش گنبدکاووس بسیار بالا و نیازمند توجه ویژه مسئولان است.
فرهاد شیبک افزود: رییس قبلی ورزش و جوانان با اقدامات بسیار ارزنده ای که درمدت کوتاه مسئولیت خود در این حوزه انجام داد، منشا برکات خوبی شد که قابل تقدیر است.
به گزارش ایرنا، در این مراسم با قدردانی از تلاش های محمدعلی رحیمیان سرپرست قبلی رییس ورزش و جوانان گنبدکاووس، 'حجت الله یوسفی' به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.
سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس نیز در این جلسه از ورزش این شهرستان به عنوان نگینی درخشان نام برد و ابراز امیدواری کرد تا درسایه همدلی و همراهی کارکنان و هیات های ورزشی، موفقیت های ورزش گنبدکاووس بیش از پیش ادامه یابد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.