به گزارش خبرنگار ایرنا، درمراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس که روز یکشنبه برگزار شد، رییس سابق این اداره در سخنانی علت تغییر خود را ایستادن در مقابل سهم خواهی دیگران دانست.
محمدعلی رحیمیان گفت: با وجود برخی همدلی ها و همراهی ها درحوزه ورزش گنبدکاووس، سهم خواهی بزرگترین مشکل ورزش این شهرستان است.
وی اضافه کرد: بنده براساس اعتقادی که دارم و آن نیز تنها خدمت به مردم و ورزشکاران و کسب رضایت آنان است، در مقابل کسانی که درکنار همدلی، به دنبال سهم خواهی بوده یا هستند، ایستادم و بهای سنگین و تلخی نیز بابت این اعتقاد دادم.
وی تصریح کرد: از روز اول که معارفه شدم به همکاران و هیات های ورزشی گفتم که هدف بایستی فقط خدمت به مردم باشد و اگر دنبال سهم خواهی باشید قطعا فرصت های خدمتگزاری و ظرفیت های ورزش این شهرستان هدر می رود و می سوزد.
رییس سابق اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس ادامه داد: این شهرستان در ورزش قهرمانی بالاترین سهم را در استان گلستان دارد و رشد و توسعه این جایگاه قطعا نیازمند همدلی و همراهی بیشتر است.
رحیمیان همچنین با قدردانی از تلاش ها و همراهی هیات های ورزشی گنبدکاووس و نیز برخی مسئولان شهرستان در مدت مسئولیت خود، ابراز امیدواری کرد: این همراهی ها در دوره رییس جدید بهتر و بیشتر ادامه داشته باشد.
به گزارش ایرنا، دراین جلسه رییس هیات بسکتبال گنبدکاووس نیز تغییر مدیریت ورزش و جوانان این شهرستان در مدت پنج ماه را شوک آور دانست و گفت: باوجود تلاش هایی که رییس قبلی انجام داده و موجب رضایت ورزشکاران و مردم است اما این تغییر ظلم به مردم و ورزش این شهرستان است.
به گزارش ایرنا، قاسم برزمینی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان نیز در این مراسم گفت: انتخاب رییس جدید اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس با مشورت برخی مسئولان این شهرستان از جمله نماینده مجلس، ائمه جمعه و فرمانداری ویژه صورت گرفته است.
به گزارش ایرنا، در این مراسم با قدردانی از تلاش های محمدعلی رحیمیان رییس سابق ورزش و جوانان گنبدکاووس، حبیب الله یوسفی به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.