رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گلستان در این باره به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: دو هزار و 480 نفر از اعضای سازمان واجد شرایط شرکت در پنجمین دوره انتخابات هستند.
به گفته حسین عابدی این انتخابات از ساعت 9 صبح جمعه در پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار و تا ساعت 16 عصر ادامه یافت.
وی با بیان اینکه در این انتخابات 13 نفر از مجموع 45 نامزد انصراف دادند، گفت: این انتخابات قرار بود اول تیرماه برگزار شود که به دلیل نداشتن حد نصاب لازم به 22 تیر موکول شد.
وی ابراز داشت: در این انتخابات هفت نفر با رای اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گلستان به مدت چهار سال انتخاب می شوند و علاوه بر این دو نفر توسط جهادکشاورزی، یک نفر توسط دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی و یک نفر توسط حفاظت محیط زیست برای عضویت در هیات مدیره معرفی می شوند.
عابدی افزود: سازمان نظام مهندسی کشاورزی تشکلی غیر دولتی است و به برنامه ریزی و سیاست گذاری در مسایل صنفی و تصمیم گیری در جهت اشتغال در بخش کشاورزی و جذب دانش آموختگان فعالیت دارد.
به گزارش ایرنا در استان گلستان هشت هزار و 600 نفر دانش آموخته در 22 رشته بخش کشاورزی عضو این سازمان هستند که 50 درصد را بانوان تشکیل می دهند.
7333/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.