سرهنگ محمدرضا اصلانی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: شب گذشته در یک نزاع خونین که به وسیله اسلحه شکاری صورت گرفت، یک نفر در دم کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند که حال یک نفر از آنها وخیم است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر در تشریح این خبر گفت: در اولین دقایق بامداد شب گذشته و طی تماس با پلیس 110،نیروی انتظامی در جریان یک نزاع در یکی از خیابان های شهر آزادشهر قرار گرفت که ماموران پلیس بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: با حضور ماموران نیروی انتظامی در محل حادثه و تحقیق در خصوص موضوع، مشخص شد که نزاع بین چند جوان سابقه قبلی داشته و به همین دلیل یکی از این جوانان با حمل اسلحه و شلیک به سوی جمعی که با آنان مشکل داشته است، باعث زخمی شدن چهار نفر می شود.
سرهنگ اصلانی در ادامه گفت: این جوان 30 ساله که اهل یکی از روستاهای همجوار آزادشهر است متوجه حضور یکی از دوستان نزدیک خود در این جمع می شود و برای نجات دوستش از مرگ وی را به بیمارستان می رساند اما به دلیل اصابت گلوله به شریان های اصلی مضروب، وی در دم جان باخته بوده است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر بیان کرد: ماموران انتظامی با اطلاع از این موضوع سریعا به بیمارستان حضرت معصومه مراجعه کرده و قاتل را قبل از اقدام به فرار به همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیر می نمایند.
وی درخصوص دیگر ابعاد پرونده خاطرنشان کرد: در این حادثه چهار نفر دستگیر شدند و متهم اصلی به جرم خود مبنی بر تیراندازی اعتراف کرده است.
شهرستان آزادشهر با 95 هزار جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.