محمود فرمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کار به منظور حفظ سلامت و ایمنی استفاده کنندگان از تجهیزات شهربازی ها و تشدید نظارت ها توسط کارشناسان و متخصصان اداره کل استان انجام شد.
وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر با توجه به شروع تعطیلات تابستانی و اوج مسافرت ها، مردم در شهرهای مختلف با حضور در شهربازی ها بیشتر از این وسایل استفاده می کنند که مسئولیت و وظیفه سازمان استاندارد را سنگین تر می کند.
مدیر کل استاندارد استان گلستان با بیان اینکه رعایت نکات ایمنی در وسایل بازی و تجهیزات پارک ‌ها و شهربازی ‌ها مشمول استاندارد اجباری هستند و لزوم استاندارد شامل سه مرحله ساخت، نصب و بهره‌برداری است، گفت: دریافت تاییدیه منوط به انجام همه مراحل با حضور و نظارت کارشناسان استاندارد است.
فرمانی گفت: با توجه به همکاری و تعاملات انجام شده با شهرداری ها، انتظار داریم که این نهادها در سطح استان برای حفظ ایمنی و سلامت شهروندان از فعالیت تجهیزات شهرهای بازی و زمین های بازی که نسبت به دریافت گواهی ایمنی اقدام نکرده اند، جلوگیری کنند.
مدیرکل استاندارد گلستان تصریح کرد: مردم استان و مسافران قبل از استفاده از تجهیزات شهربازی ها، از ایمنی و استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنند.
وی تاکید کرد: بهره برداران و مالکین باید تصویری از گواهینامه صادر شده برای هر یک از وسایل و تجهیزات را به منظور ایجاد اطمینان و آرامش در مردم، در کنار هر وسیله به طور جداگانه نصب نمایند.
/1860/3014
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.