به گزارش خبرنگار ایرنا، فرج الله رزاقی روز یکشنبه درجلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: این همایش با هدف تولیدی محور کردن هنرستان های کشاورزی با حضور معاونینی از دو وزراتخانه جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش برگزار می شود.
وی با اشاره به دستورالعمل جدید ابلاغی طرح ساماندهی نیروی انسانی در مدارس برای سال تحصیلی 98 - 97، افزود: براین اساس ساماندهی مدیران و معلمان مدارس حداکثر تا 20 شهریور و ساماندهی معاونین مدارس از 20 شهریور به بعد انجام می شود.
به گزارش ایرنا، سیدصالح رفعتی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: در طرح اوقات فراغت دانش آموزی تابستان امسال تاکنون حدود هفت هزار نفر در رشته های قرآنی، ورزشی، فرهنگی و هنری ثبت نام کرده و در کلاس ها حضور دارند.
حاجی قربان شیری قابوس رییس اداره سواد آموزی گنبدکاووس نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از امتحانات سوادآموزان این اداره درسال 96 گفت: از مجموع یک هزار 856 ثبت نام کننده در دوره های سه گانه 'سوادآموزی، تحکیم و انتقال'، یک هزار و 84 نفر آنان معادل 54 درصد در امتحابات پایان دوره قبول شدند.
به گزارش ایرنا، معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز دراین جلسه، برگزاری همایش سراسری مدیران هنرستان های کشور را فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت های بخش کشاورزی این شهرستان دانست و گفت: رایزنی هایی لازم برای حضور وزیر آموزش و پرورش دراین همایش انجام می شود.
عبدالقدیر کریمی به دستورالعمل جدید ساماندهی نیروی انسانی درمدارس نیز اشاره کرد و افزود: برخی اشکالات و معایب این دستورالعمل برای تصمیم گیری به مقامات استانی ارائه می شود.
وی با قدردانی از تلاش های اداره سواد آموزی گنبدکاووس، به مشکلات و دغدغه مردم برای ثبت نام در مدارس نیز اشاره کرد و گفت: مسائل و مشکلات این حوزه درجلسه آینده شورای آموزش و پرورش با جدیت پیگیری می شود.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و آموزش و پرورش آن حدود 70 هزار دانش آموز از پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی و افزون بر 3500 فرهنگی شاغل دارد.
1860/3039/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.