به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی طاهری روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبد گفت: امروز جامعه به ارتقای علمی نیاز دارد و مردم نیز دوست دارند فرزندان آنان در دانشگاه هایی درس بخوانند که موفقیت های علمی، پژوهشی و فرهنگی داشته باشد.
وی اضافه کرد: رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی کشور علاوه بر ارتقای کیفیت آموزشی و راه اندازی رشته های تحصیلی متناسب با نیاز جامعه، توجه جدی به مبانی دینی و فرهنگی در واحدهای زیرمجموعه این دانشگاه است.
حجت الاسلام طاهری تصریح کرد: تحقق این رویکردها نیازمند برنامه ریزی، تعامل و مشارکت جدی روسای دانشگاه ها، اعضای هیات علمی و استادان، دانشجویان و کارمندان واحدهای دانشگاه آزاد با یکدیگر و انجام درست و دقیق وظایف و ماموریت های محوله توسط هر یک از آنان می باشد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان با قدردانی از تلاش های روسای قبلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس برای ارتقای جایگاه این واحد دانشگاهی در استان گلستان گفت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی از این جهت که فرد مسئول وظیفه اش را به خوبی انجام دهد، مایه افتخار است.
وی اضافه کرد: هرگونه ارتقای درجه دانشگاه مستلزم افزایش شمار دانشجویان است که در این حوزه همه بایستی کمک نمایند و آنگونه که گفته شد، ملاک در جذب دانشجو، بار علمی دانشگاه در کنار توجه به مسائل فرهنگی باشد.
به گزارش ایرنا، قرجه طیار نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی نیز دراین مراسم با قدردانی از تلاش های رییس قبلی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان و آرزوی موفقیت برای رییس جدید، برلزوم ارتقای دانشگاه آزاد گنبدکاووس تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، دکتر رضا رضایی شیرازی رییس قبلی دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس نیز دراین مراسم با اشاره به تحصیل 3500 دانشجو در این واحد دانشگاهی گفت: این دانشگاه یکی از واحدهای خوب و با کیفیت استان گلستان است و با راه اندازی دانشکده علوم پزشکی در آن، علاوه بر رشته پرستاری، رشته های اتاق عمل، بهداشت عمومی و فیزیوترابی نیز تصویب شده است.
به گزارش ایرنا، دراین مراسم که روسا و اعضای هیات علمی دانشگاه های آزاد اسلامی و دیگر مراکز آموزش عالی منطقه شرق گلستان، فرماندار ویژه، امام جمعه و برخی مسئولان گنبدکاووس نیز حضور داشتند، دکتر احمد مهرابیان از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس معرفی شد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.