به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین بیکی ظهر جمعه در روستای چی جا از توابع این بخش در جمع خبرنگاران افزود: به دلیل طغیان آب و سیل های مخرب در این منطقه، شاهد تخریب برخی زیرساخت ها نظیر جاده هستیم که بیشتر به دلیل تخریب و برداشت های نامتعارف در بستر رودخانه از سوی سنگ شکن ها است.
وی با تاکید بر ضرورت تعطیلی واحدهای سنگ شکن دهنه محمدآباد و با اشاره به زیبایی طبیعت در این منطقه افزود: در این منطقه 13 روستا وجود دارد که از طبیعت بکر و زیبایی بهره مند است و از نظر گردشگری نیز فوق العاده بوده و با معرفی آنها می توان در راستای توسعه پایدار گام های موثری برداشت.
وی در ادامه گفت: در سال جاری اقامت در این بخش 360 درصد افزایش داشته است که استفاده از این گونه ظرفیت ها می تواند از نظر اقتصادی جهش قابل توجهی را به ارمغان آورد.
بیکی تصریح کرد: اجرای زیرساخت های مورد نیاز این روستاها در حال انجام است که اکثرا نیز به پایان رسیده ولی در برخی مسائل نظیر آبرسانی گله مندی هایی وجود دارد که آنها نیز را بحق میدانیم زیرا بر این باوریم که مردم ما نباید کاستی داشته باشند.
بخشدار کمالان درخصوص شایعات انتقال آب زرین گل به گرگان ابرازکرد: با هدف رفع کم آبی در شهر گرگان 13 حلقه چاه در این بخش حفر شده ولی سئوال این است درحالی که مردم این منطقه از کم آبی و قطع آن رنج می برند، آیا این کار می تواند درست باشد.
وی از مخالفت نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با این اقدام خبر داد و گفت: انتظار می رود وی بتواند جلوی تحقق این موضوع را درحالی که مردم شهرستان علی آباد کتول از کمبود آب رنج می برند، بگیرد.
بیکی با اشاره به وضعیت گازرسانی به روستاهای این بخش گفت: برخی از روستاهای بخش کمالان از نعمت گاز برخوردار شده اند و می توانیم این قول را بدهیم که تا پایان امسال تمام 13 روستا از این موهبت بهره مند شوند.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.