علی رضا حاج محمدعلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: 2 سرمایه گذار خارجی از کشورهای چین و ایتالیا هستند که زمینه های اولیه مذاکرات چند روز قبل در همایش سرمایه گذاری شهرستان بجنورد مرکز استان خراسان شمالی فراهم شد.
وی با اشاره به اینکه این دو در بخش سرمایه گذاری و خدماتی فعال هستند، ادامه داد: فرصت های سرمایه گذاری در گرگان برای آنان بیان و با ارائه 48 پروژه سرمایه گذاری قرارداد امضا شده است.
به گفته وی؛ در این پیوند مذاکرات به منظور راه اندازی 'پمپ بنزین های جیبی' توسط سرمایه گذار مشهدی و با شرکت ایتالیایی سازنده تجهیزات شهربازی و تله کابین در اروپا انجام شد.
حاج محمدعلی گفت: همچنین با شرکت سرمایه گذاری انرژی های تجدیدپذیر (انرژی پاک و خورشیدی) به منظور بهره مندی هرچه بیشتر از توان آن در پروژه های مدنظر شهری گفتگو شد که مذاکرات تکمیلی روزهای 28 و 29 تیر ماه انجام می شود.
وی همچنین اظهار داشت که دفتر سرمایه گذاری در این نهاد فعال بوده و جذب سرمایه های افراد حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی در زمینه های مختلف توریستی، درمانی، خدماتی، حمل و نقل، شهرسازی پیگیری می شود.
معاون سرمایه گذاری شهرداری گرگان از میزان هزینه ها و اعتبارات این 2 شرکت چینی و ایتالیایی و سرمایه گذار داخلی به منظور اجرای پروژه ها و مدت زمان آماری ارائه نداد.
شهر گرگان مرکز استان گلستان از مناطق گردشگری کشور بوده و افزون بر 350 هزار نفر جمعیت دارد.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.