به گزارش ایرنا، سردار آزمون پنجشنبه شب در نشست خبری پس از مراسم استقبال خود در گنبدکاووس افزود: در این زمینه لازم است نشست های تخصصی با مسئولان اجرایی شهرستانی، استانی و نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی گذاشته شود تا با برنامه ریزی صحیح، نتایج مثبتی از این اقدام حاصل شود.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران افزود: استان گلستان و خصوصا شهرستان گنبدکاووس از استعداد های خوبی بهره مند بوده و نیازمند کمک مسئولان منطقه است تا شاهد ظهور بازیکنان ارزنده ای از این خطه باشیم.
وی در خصوص انتقاد برخی کارشناسان از شیوه های تاکتیکی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در چینش خط دفاعی تیم ابرازکرد: بطور حتم کارلوس کی روش از علم روز فوتبال دنیا بهره می برد و با نگاه به سیستم حریف، مسائل تاکتیکی را مدنظر خود قرار می دهد.
آزمون گفت: البته باید به این موضوع هم توجه داشت که ما در مقابل تیم های بزرگی قرار گرفتیم و چنانچه از ابتدا می خواستیم تهاجمی بازی کنیم شاهد گل های بیشتری در دروازه خود می بودیم.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در ادامه افزود: گرفتن انرژی حریف و استفاده از ضد حملات باعث شد در مقابل اسپانیا آنقدر درخشان باشیم و این تیم را به زحمت بیندازیم که اگر اشتباه خودمان نبود، آنها نمی توانستند به ما گل بزنند.
سردار آزمون در خصوص تصمیم خود برای جدایی از تیم ملی گفت: بحث کنار رفتن از تیم ملی چند ماهی است که مرا مشغول خود کرده زیرا فشارها از قبل از اردوهای تیم ملی در فضای واقعی و مجازی به صورت جدی و گاه طنز گونه آغاز شده بود که بیشتر از من متوجه خانواده ام شد.
وی افزود: من در دوراهی فوتبال ملی و آرامش خانواده ام قرار گرفتم و طی مشورت با کارلوس کی روش و برخی از بزرگان این ورزش در نهایت آسایش خانواده ام را انتخاب کردم که البته نظر نهایی را هم به آنها می سپارم ولی قطعا در بازی های جام ملت های آسیا نخواهم بود.
آزمون در ادامه تصریح کرد: تمام تلاش من گلزنی برای تیم ملی، افتخار آفرینی برای کشور و خوشحال ساختن هموطنانم در همه جای دنیا بود که امیدوارم توانسته باشم این کار را کرده باشم.
وی با بیان اینکه کارزار جام جهانی تجربیات مهمی برایش به همراه داشت، گفت: بزرگترین آنها این بود که یک لحظه غفلت مساوی با اتمام موفقیت های پیش رو است و نیز لحظات گلزنی در این گونه تورنمنت ها زیاد به دست نمی آید و باید آنقدر فرصت طلب باشیم که از کوچکترین روزنه ها بیشترین استفاده را برای ایجاد تغییر ببریم.
بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به برخی موضوعات مطرح شده در فضای مجازی خاطرنشان کرد: من در مقابل انتقادات قوی هستم زیرا از آنها برای ساختن خودم استفاده می کنم ولی انتظار دارم آنهایی که خود را دوستدار تیم ملی و ورزشکاران ملی می دانند اگر مشکلی را می بینند آن را به صورت شخصی مطرح نمایند و با ساختن انواع طنزها روحیه کسانی که در عرصه ورزش خدمت می کنند را خراب نکنند.
به گزارش ایرنا، سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان عصر پنجشنبه وارد گنبدکاووس به عنوان شهر زادگاه خود شد و در ورزشگاه پنج هزار نفری آزادی این شهرستان مورد استقبال گسترده و پرشور مردم و مسئولان این شهرستان از جمله نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه این شهرستان قرار گرفت.
/1860/9433
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.