به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم استقبال از بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در ورزشگاه پنج هزار نفری آزادی گنبدکاووس برگزار شد و سردار آزمون در جمع پرشور همشهریان و مسئولان گنبدکاووس در این ورزشگاه حاضر شد.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس در این مراسم گفت: سردار آزمون نه تنها افتخار این شهرستان و استان گلستان است بلکه فراتر از آن افتخاری ملی می باشد.
عبدالقدیر کریمی با تقدیر از تلاش های سردار آزمون در تیم ملی فوتبال کشورمان، گفت: حضور این بازیکن گنبدی در تیم ملی برای ما افتخاری بزرگ است و آزمون خود را در سطح ملی به صورت شایسته ای اثبات نمود.
وی افزود: در مسابقات جام جهانی شاهد بودیم که در 3 بازی تیم ملی ایران آزمون به صورت کامل در زمین بازی حضور داشت و حتی تعویض نشد که نشان دهنده اعتماد سرمربی توانمند تیم ملی به بازیکن درخشان این خطه است.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به بازی های پیش روی تیم ملی فوتبال ایران ابرازداشت: این انتظار تمام مردم شهرستان گنبدکاووس و استان گلستان است که سردار آزمون، بازیکن ارزشمند خود را در بازی های جام ملت های آسیا درخشانتر از همیشه در جهت افتخار آفرینی برای پرچم جمهوری اسلامی ایران نظاره گر باشند.
به گزارش ایرنا، سردار آزمون نیز در این مراسم با اشاره به تصمیم خود برای کناره گیری از تیم ملی فوتبال افزود: در جام جهانی همه تلاش خود را کردم که باعث خوشحالی مردم کشور و خصوصا شهرم شوم که امیدوارم توانسته باشم این کار را کرده باشم.
وی افزود: متاسفانه اتفاقات و فشارهایی ایجاد شد که بیشتر از همه خانواده من را تحت الشعاع قرار داد و در انتخاب نهایی، من خانواده ام را انتخاب کردم و به این نتیجه رسیدم در این مقطع نمی توانم به تیم ملی کمک نمایم و باید از این محیط دور شوم.
سردار آزمون که با تشویق علاقه مندان به خود برای تغییر تصمیم خود مواجه شده بود، خاطرنشان کرد: تصمیم نهایی ام برای کناره گیری از تیم ملی را به خانواده ام می سپارم و منتظر می مانم پس از برگشت پدر و مادرم از روسیه طبق خواست آنها عمل کنم.
/1860/9433
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.