به گزارش خبرنگار ایرنا، دراین مراسم معنوی که روز پنجشنبه در محل گلزار شهدای گمنام شهر گنبدکاووس برگزار شد، رییس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان با تبریک هفته قوه قضاییه و هفته مبارزه با مواد مخدر (اول تا هفتم تیر)، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بالاخص شهدای واقعه هفتم تیر 1360 و 20 شهید مبارزه با مواد مخدر گنبدکاووس را گرامی داشت.
حجت الاسلام و المسلمین علی فتحی بابیان اینکه امروز انقلات اسلامی و مردم آن به دلیل تاثیرگذاری در عرصه های بین المللی مورد هجمه سنگین دشمنان قرار دارند، افزود: دشمنان سعی دارند با جنگ فرهنگی، اقشار مختلف مردم بویژه نسل جوان ما را به سمت آسیب های اجتماعی،خصوص اعتیاد تشویق نمایند.
وی با قدردانی از تلاش های نیروی انتظامی و قوه قضاییه در تامین نظم، امنیت و مبارزه و برخورد با سوداگران موادمخدر، گفت: این عزیزان در انجام وظایف تلاش شبانه روزی دارند و دیگر دستگاه های فرهنگی و آموزشی نیز باید با انجام فعالیت های فرهنگی مردم و جوانان را نسبت به پیامدهای منفی موادمخدر آگاه نمایند.
حجت الاسلام فتحی از تلاش های نیروی مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز در اجرای برنامه های فرهنگی و پیشگیرانه در حوزه مواد مخدر قدردانی کرد و با اشاره به دیدار روز گذشته رییس جمهوری با مدیران اجرایی کشور، اظهار داشت: امروز همه باید راه سومی را که دکتر روحانی برای مقابله با توطئه های دشمنان مطرح کرد، را اجرایی نماییم.
وی تصریح کرد: آنگونه که رییس جمهوری اعلام کرد، امروز برای مبارزه با استکبار جهانی باید با تقویت وحدت و همدلی بین همه مدیران علاوه بر تقویت نظام جمهوری اسلامی، برای رفع مسائل و مشکلات مردم نیز تلاش مضاعف کرد.
به گزارش ایرنا، مسئولان شرکت کننده دراین مراسم در ادامه به دیدار دو خانواده شهید از شهدای انتظامی مبارزه با موادمخدر به نام های شهید 'رجب بهله' و شهید 'مهدی داوری' رفتند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت واقع درشرق استان گلستان، در جریان پیروزی انقلاب اسلامی تا تاکنون 513 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.