به گزارش خبرنگار ایرنا، علی ربیعی بعداز ظهر پنجشنبه در جمع برخی تولیدکنندگان مرغ و کارآفرینان گنبدکاووس گفت: دولت از همه ظرفیت ها و توان خود برای رفع مشکلات استفاده می کند.
وی با بیان اینکه توجه به توسعه محلی لازمه توسعه همه جانبه کشور است که رضایت ملی ایجاد می کند، خاطرنشان کرد: دولت نیز دراین حوزه بالاخص به مناطق روستایی و محروم و حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان نگاه ویژه دارد.
ربیعی با اشاره به مشکلات مطرح شده ازسوی برخی تولیدکنندگان مرغ در گنبدکاووس اضافه کرد: این مشکلات درجلسه مشترک با دو وزیر جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت بررسی و رفع خواهد شد.
وی تصریح کرد: هیچ وارد کننده انحصاری نهاده های کشاورزی و دامپروری و یا کارخانه های داخلی که ارز دولتی استفاده می کنند، حق ندارند قیمت کالاها را افزایش دهند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین از زندگی مسالمت آمیز اقوام و پیروان مذاهب مختلف ساکن در گنبدکاووس به عنوان یک نماد ملی یاد کرد و با لهجه آذری، گفت: من خیلی دوست دارم یک شهروند گنبدی باشم.
ربیعی از سردار آزمون بازیکن گنبدی تیم ملی فوتبال ایران نیز یاد کرد و افزود: از طرف من به این بازیکن بگویید که به خاطر برخی حرف ها از تیم ملی قهر نکند.
وی اضافه کرد: سردار آزمون بازیکن بزرگی است و تا هر زمان که توان دارد باید همچنان در خدمت تیم ملی ایران باشد.
ربیعی همچنین از برنامه ریزی برای رفع بیکاری در 10 استان کشور خبر داد و بدون اشاره به نام استان ها، گفت: تحقق این برنامه از محل تسهیلات صندوق کارآفرینی امید و تسهیلات اشتغالزایی پیش بینی شده برای مناطق روستایی کشور صورت می گیرد.
به گزارش ایرنا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با هیات همراه به استان گلستان سفر کرده است به همراه استاندار گلستان از مجموعه ورزشی کارگران گنبدکاووس نیز بازدید و در جلسه با تولیدکنندگان صنعت مرغ این شهرستان نیز شرکت کرد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.